Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fransheijs schreef:roosbananas schreef:lief, bij ons op stal is er ook een meisje van 6 die al 'goed' kan rijden
opmerkingen zijn al reeds gegeven![]()
en over het paard da doodbraaf is... een paard is en blijft een dier
owja wat kan da jongetje goed nederlands zeg... vormt nog mooiere zinnen dan mij
Maar dat is ook niet zo moeilijk!!
BlazingBoots schreef:wat een gepiep weer hier! opgeblazen reacties zeg! die bijzetfoto was niet echt slim om te plaatsen maar verder vind ik de reacties errugh overdreven!
milou1986 schreef:precies....
als die mensen nu ook eens dat begrijpen... maar nu hoor je ze niet meer!
veiligheid voor alles!!!!
voor ruiter(tje) en paard!!!
daantje88 schreef:Kijk maar op de website van manege de strandhoevedaar staat Fleur ook op, er staan niet zulke duidelijke foto's, maar die in mijn plakboek zitten lijken toch verdacht veel op die pony

milou1986 schreef:idd ik heb dan liever een paard met zijn hoofd omhoog (zo'n kleintje kan hem toch niet super in de krul zetten en het is maar voor een foto)
dan wanneer een paard voor 5 minuten "mishandelt" word door hem te erg in de krul te zetten!
fransheijs schreef:roosbananas schreef:lief, bij ons op stal is er ook een meisje van 6 die al 'goed' kan rijden
opmerkingen zijn al reeds gegeven![]()
en over het paard da doodbraaf is... een paard is en blijft een dier
owja wat kan da jongetje goed nederlands zeg... vormt nog mooiere zinnen dan mij
Maar dat is ook niet zo moeilijk!!
Fleurfan schreef:milou1986 schreef:precies....
als die mensen nu ook eens dat begrijpen... maar nu hoor je ze niet meer!
veiligheid voor alles!!!!
voor ruiter(tje) en paard!!!
Bij ons gaat ook de veiligheid boven alles!!!!
Zoals al in het begin geschreven, DIT PAARD HOEFT ZO NIET TE LOPEN!!!
Is zo denk 2 minuutjes neergezet voor een foto, ach ach dat overleeft ze niet!!!!
Ze is er nog steeds hoor en vind het nog steeds geweldig als ik met haar rijd.
Bramblerose schreef:Fleurfan schreef:
Bij ons gaat ook de veiligheid boven alles!!!!
Zoals al in het begin geschreven, DIT PAARD HOEFT ZO NIET TE LOPEN!!!
Is zo denk 2 minuutjes neergezet voor een foto, ach ach dat overleeft ze niet!!!!
Ze is er nog steeds hoor en vind het nog steeds geweldig als ik met haar rijd.
Wauw, je kunt beter neerlandicus worden, als je als 6-jarige al zo goed kunt typen en verwoorden etc....

fabra schreef:milou1986 schreef:idd ik heb dan liever een paard met zijn hoofd omhoog (zo'n kleintje kan hem toch niet super in de krul zetten en het is maar voor een foto)
dan wanneer een paard voor 5 minuten "mishandelt" word door hem te erg in de krul te zetten!

fabra schreef:milou1986 schreef:idd ik heb dan liever een paard met zijn hoofd omhoog (zo'n kleintje kan hem toch niet super in de krul zetten en het is maar voor een foto)
Bramblerose schreef:HALLO! Voor een 6-jarige!

Vooral met deze instelling werk zoeken !
Zal nog lang duren voor dat lukt !
Maak je niet zo druk en denk eens na voor je antwoord geeft !
veerledec schreef:Haha ja hoor, ik haal er zo 3 fouten uit hoor, dus dat valt wel mee.
fabra schreef:pfffff
fabra schreef:Maak je niet zo druk en denk eens na voor je antwoord geeft !
Mishandelt, ja hoor hij zit erop met een grote zweep en van die lekkere wielsporen, en jij denkt als dat paard echt niet wil dat ie zo blijft staan ?
) manier. fransheijs schreef:veerledec schreef:Haha ja hoor, ik haal er zo 3 fouten uit hoor, dus dat valt wel mee.
3 maar??
How how how......(haha inderdaad het is bijna kerstmis).....mishandelt omschreven met de begrippen lange zweep en lekkere wielsporen!! Die heb ik ook en daar heb ik ook mee gereden en Lim is nooit mishandelt!! hahaha moest het toch even zeggen.
.
:D Bramblerose schreef:hahaha!!! Inderdaad...
Ondertussen gaat dit topic echt helemaal nergens meer over....
Misschien moet er maar een slotje op?!