Edward gal met Gribaldi @ NIC Zuidlaren!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:02

Tuurlijk mag je je vragen hebben. Maar men blijft doorzagen over hetgeen dat het paard niet goed loopt, ik denk niet dat de TS deze topic geopend heeft om een discussie hierover te voeren.
Daar komt bij er zijn mensen geweest, die zeggen dat het terecht is dat hij gewonnen heeft. Dan blijven er mensen die een hoop commentaar hebben. De juryleden hebben zeer waarschijnlijk niet liggen slapen tijdens zijn proef. Ze worden heus wel afgerekend als het paard echt niet goed loopt. En ik blijf erbij dat ik het knap vind dat jullie iets kunnen beoordelen van een foto.

Over de trainingsmethode is weer een hele andere discussie.
Blijkbaar werkt het wel, anders zouden Anky en Edward niet zo goed scoren

leonora2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 12:56

Als je goed kijkt naar de foto's dan zie je zijn ruggewervels en weinig bespiering. Hij loopt duidelijk in drie stukken, met gezakte rug. Iedereen die zijn paard zo voorstelt op bokt krijgt commentaar over zich heen. Hij nog meer, want hoge bomen vangen veel wind, daaraan is hij vast wel gewend. Blijft een feit dat ook hij zijn paard moet voorstellen volgens de regels van de FEI.

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:31

Dacht dat dit topic on-actief was, maar jullie hebben nog doorgekletst dus ik meld me ook weer even

Ik vind alle reacties in de vorm van 'geen commentaar als je het zelf niet kan' onzin. Want dat komt er op neer dat je alleen maar foute puntjes mag zien als je op hetzelfde niveau rijd..

Ik blijf er gewoon bij dat Edward(en Anky) niet goed rijden, en dat is op deze foto's te zien. En als mensen roepen dat dit momentopname's zijn, dan antwoord ik ; dan zijn alle foto's die ik heb gezien momentopname's

elmiran

Re: Edward gal met Gribaldi @ NIC Zuidlaren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:20

ik vind Gribaldi en Edward een leuke combi. ieder paard heeft wel z'n min punten(en ruiter natuurlijk ook). Als Anky en Edward niet kunnen rijden waarom rijden ze dan GP? Foto's zijn maar moment opnames. Heb ze vaak in het echt zien rijden en iedereen maakt wel eens fouten. Als je GP rijd hoeft toch niet alles 100% goed te gaan.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:45

vergeet nog iets. vind Gribaldi echt een super mooi beest
heb hem al vaak zien lopen en nog wat op film staan en daar zie ik echt geen spanning.

Alle GPruiters maken wel eens fouten. vind Kirsten Beckers af en toe achterover hangen, valt me ook op dat Edward soms kapstokken heeft maar doe t ze echt niet na ze rijden niet voor niks op dat niveau. Lijkt me ook best wel zwaar om GP te rijden en alles uit je hoofd te leren, en dan ook nog eens goed te blijven zitten. Merk zelf als ik echt lang en intensief rijd dat ik op t laatst ook wat meer achterover ga hangen.

Ik vind het er verder niet eens zo verkeerd uit zien. Vind het jammer dat ik er niet bij was.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 21:51

elmiran:

heb je de filmpjes toevallig op internet ?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:55

nee nog niet. Komt nog op dvd en dan kan ik alles op de computer zetten en verkleinen.

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 22:01

super, als je het mij ook wil sturen als het wil teminste zou leuk zijn

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:12

en mij

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:43

ga morgen nog even de hele film bekijken en de bandjes bij elkaar halen en dan laat ik t op dvd zetten. Weet niet of we nog een lege dvd hebben hoor...vraag t morgen en dan pb ik wel.

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:11

En ik blijf er bij dat het een slecht paard is

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:15

veraA schreef:

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:18

Wauw, het blijft ook een heel erg mooi paard he, die Gribaldie!! En ik vind het owk cker een goede combinatie met Edward Gal!!
Ik vind de foto's owk wel mooi hoor, sommigen geven idd een wat vertekend beeld, maar voor de rest zijn ze wel heel mooi, (idd jmmr dat ze beetje wazig zijn)

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:20

Gribaldi is zeker geen slecht paard, maar heeft de neiging soms de rug wat weg te drukken.
Ik heb Painted Black dat ook wel zien doen met losrijden, overigens werd het wel minder naarmate ie langer liep.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:26

veraA schreef:

Daar zijn de resultaten na, jij hebt zeker wel die topper op stal staan?

Betinne: Verkoop die Gribaldi van jou nou maar, dat zal toch nooit iets worden
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 25-11-05 23:29, in het totaal 2 keer bewerkt

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 23:27

na ondertussen alweer een maand later en de discussie loopt nog steeds

elmiran

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:30

veraA schreef:

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 23:31

en ik vind het een super paard
ga er verder maar niet op in anders gaat er vast een slotje op...

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:12

@ Elmiran, nee hoor deze staat al een maand open dus zo snel zal er geen slotje komen.

Jullie kunnen opmerkingen maken over 'alsof je het zelf kan' en 'heb jij een beter paard op stal dan' , maar daar trek ik me toch niets van aan.

iedereen ziet anky en edward(en nog meer natuurlijk maar laten we het even bij deze 2 namen houden) rijden en gaat er meteen vanuit dat hun het goed doen. Mensen die er dan eens wat beter naar kijken zien dat het zo goed nog niet is..

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:21

MISTRAL94 schreef:
Betinne: Verkoop die Gribaldi van jou nou maar, dat zal toch nooit iets worden

Nee precies, net zoals Grib zelf natuurlijk

veraA schreef:
iedereen ziet anky en edward(en nog meer natuurlijk maar laten we het even bij deze 2 namen houden) rijden en gaat er meteen vanuit dat hun het goed doen. Mensen die er dan eens wat beter naar kijken zien dat het zo goed nog niet is..

Hierom moet ik echt mijn best doen niet heel hard in lachen uit te barsten.
Zo heerlijk naief

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 11:24

o oliebol dan moet ik mijn gribje zeker ook maar verkopen, word toch nooit wat

Sorry kon het niet laten

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:29

veraA schreef:
@ Elmiran, nee hoor deze staat al een maand open dus zo snel zal er geen slotje komen.

Jullie kunnen opmerkingen maken over 'alsof je het zelf kan' en 'heb jij een beter paard op stal dan' , maar daar trek ik me toch niets van aan.

Je hoeft je ook niets van aan te trekken hoor. Edwar Gal heeft in Zuidlaren gereden zonder jury en ja dan kan hij wel winnen

Angela: Ik dacht dat je die Gribaldi van jou inmiddels al wel verkocht had, je kunt beter over stappen op de drents heidepaarden

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 11:30

ja nee heb nog geen geschikte koper kunnen vinden

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:31

Sorry laatste offtopic reactie, Nee natuurlijk heb je geen geschikte verkoper dan komt omdat het slechte paarden zijn
Zo nu was het genoeg offtopic

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 11:33

ja en nu weer ontopic over de foto's?
Anders heeft het topic ook niet echt nut, ik had het geplaats om gewone reacties te krijgen op de foto's en niet een eindeloze discussie