Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rietjeh schreef:ooow dus ik kan beter nog niet zo ho0g springen??
Citaat:ach wat nou dat maakt ons niets uit. we slowchatten toch overal moeten ze dit topic maar sluiten
Destinietje schreef:Sodeju, wat een enorme nutteloze penny nivo slowchat is hier gaande! kom op meiden, iets meer nivo zit er toch wel in? Ik ben hier zo'n beetje de enige geloof ik die niemand persoonlijk kent, en zijn ARABIER niet met martingaal laat SPRINGEN op met 1 week zadelmak?!![]()
Ik hoop dat ik toch wel even mag lachen? De een heeft der pony net onder het zadel en begint er al mee te springen, en NIET LAAG *trots*, nou wees daar maar om te beginnen niet trots op...
De ander springt 1.20 met een 4 jarige die blijkbaar alleen met zijn kop in de lucht kan lopen, dus dressuurmatig nog zwaar knudde is.
Vervolgens komen er martingalen aan (wat overigens helemaal geen verkeerde hulpteugel is, ook niet in handen van beginners) maar waarom? Waarom niet gewoon GOED les nemen?
En dan hebben we nog tig reacties van pennybokkers die ook állemaal een ARABIER hebben. Lijkt wel een modeverschijnsel! Klinkt dat stoer? En dan te bedenken dat t 90 % KWPN of NRPS'ers of vuilnisbakken zijn![]()
![]()
Mensen mensen, kunnen we ook een beeeetje volwassener zijn?
T is verder best een leuke pony, het arabier zie ik er niet aan af, maar wat doet zoiets ertoe? Persoonlijk zie ik 100 keer liever een NRPS of KWPN of Welsh enz sportpony lopen dan zo'n opgedirkte arabier. Om over die manen nog maar niet te spreken haha, maar das mijn mening!
Succes met je pony, en doe wat met het commentaar hier!
Je sperriem kan je trouwens áltijd passend maken hoor! Gaatjes bijmaken en eventueel de rest netjes afknippen. Dus volgende keer mooi een sperriem eraan hoor!