Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cuddle schreef:Mariek87..... allereerst vind ik jou behoorlijk arrogant.... het maakt je niet leuker ofzo hoor. Je wordt geen fijne meid er door! En dat geldt ook voor Litlleroosie! Iemand zegt iets over de foto en je gaat meteen in de verdediging.... sorry hoor maar ben je dan niet een beetje onzeker?
) Ik vind het trouwens wel een mooi en leuk beestje.
scooby schreef:Wat schieten koudbloed fans altijd verschrikkelijk in de verdediging zeg!!
Het paard ziet eruit als een mooi rijpaard! Ik ben benieuwd naar wat duidelijkere foto's, ze heeft hele ruime gangen of niet?
Mariek87 schreef:Cuddle schreef:Mariek87..... allereerst vind ik jou behoorlijk arrogant.... het maakt je niet leuker ofzo hoor. Je wordt geen fijne meid er door! En dat geldt ook voor Litlleroosie! Iemand zegt iets over de foto en je gaat meteen in de verdediging.... sorry hoor maar ben je dan niet een beetje onzeker?
Dankje, ik hou er wel van als mensen die me niet kennen me arrogant noemen, zegt meer over jou dan over mij dacht je niet![]()
En sinds wanneer maakt het hebben van een mening iemand arrogant?
En weer ontopic
Cuddle schreef:Het gaat erom hoe je iets neerzet! Jij komt zeer arrogant op mij over en waarom zegt dat meer over mij dan over jou? Leg mij dat maar eens uit..... Als je op MEERDERE mensen arrogant over komt...... aan wie zal het dan liggen denk je? Nog steeds aan mij????? Denk het niet....
Verder ben ik benieuwd Littleroosie of je ons nog op de hoogte houdt of je ( zo ver ik weet) haar gaat kopen? Weet dat het kort dag is maar ben erg benieuwd naar je keuze.
Kom op zeg, niet allemaal zo serieus reageren ik loop ook maar wat te ouwehoeren hoor
Toeties schreef:wat een achterlijke zinloze discussie, jezus, penny-meisjes!!!!!!!!
leuk paard, veel plezier ermee!!
mooie kleur, vind ik, als dat mag