Ik geef PATTY op -25 jaar -kruising shet/welsh/fjord -heel lief is en een plekje verdient
Ik geef ook NIKITA op -12 jaar -kruising arabier/welsh -ze mooi is, en ze het toch ook verdient
Laatst bijgewerkt door Ilsiie op 05-01-05 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Marengo_82
Geplaatst: 05-01-05 10:52
Onze twee pony's mogen natuurlijk ook niet ontbreken!
Marengo
Even wat info: 18 jaar Ruin 1m50 zou Connemarabloed hebben Zeer veelzijdig (ik heb hem al in jumping, dressuur en cross uitgebracht)
Waarom? Omdat ik er versteld van sta hoe ik hem er weer boven op gekregen heb, het heeft even geduurd maar hij ziet er weer geweldig uit. (Ok, ik ben natuurlijk niet geheel objectief ) Het is een echt vechtertje met een gouden karakter!
Texas
Info: 19 jaar Ruin 1m25 (ongeveer) Zeer sterk karakter (te sterk soms) Is zot van mennen en buitenritjes, maar zou mits training van een ervaren, kleine ruiter ook wel een heel eindje meekunnen in jumping en dressuur. Overduidelijk Welsh bloed
Waarom? Iedereen is op slag verliefd op hem, dus zal er wel iets schattigs inzitten zeker? Hoewel we soms moeite hebben om dat te geloven wanneer hij weer eens ontsnapt is.
De twee heren zijn trouwens onafscheidelijk
Fun_Fun
Geplaatst: 05-01-05 10:58
Heeej!!
Ik heb een pony Sander (v. Nieuwmoeds Patrick) Het is een D New Forest ruin'tje!
Groetjes Marije
Zoe_rainbow
Geplaatst: 05-01-05 11:27
Mijn pony Rainbow 13 jarige new forest X arabier
Omdat: 1. Ze eerst heel gemeen kon bokken maar dat helemaal afgeleerd is 2. Ze heel lief voor mensen en andere paarden is 3. Ze altijd haar best voor je doet 4. Het gewoon een super pony is!!
Sharmila
Geplaatst: 05-01-05 11:39
Mijn tinker!! Omdat hij geweldig voor me is opgekomen toen ik werd overvallen door een man. Sjim is het beste wat me ooit is overkomen en ik vind dat hij dit gewoon verdient.
Omdat: - Racer ontzettend zijn best voor mij doet ondanks dat hij nooit 'gemaakt' is om een mens te dragen.. - Racer een pony is met onzettend veel humor en heerlijke gekke bekken kan trekken.. - Racer voor mij gewoon de leukste is (maar dat vind iedereen van zn eigen pony..)
ik wil mijn superpaardje Korita opgeven. - 14 jaar - merrie - 1.38 - fjord - vader: sverre Ze is heel veelzijdigig, ze kan springen, voor de kar, dresuur, en je kan er heerlijk op buitenrijden! Waarom? omdat ze het allerliefste en mooiste paardje ter wereld is en altijd alles voor je doet!
xjemarisxje
Geplaatst: 05-01-05 12:13
nielen
hij is geboren op 27-06-'99 ik heb hem nu vanaf de zomer en het is gewoon een ondeugende schatje!..
jillybilly
Geplaatst: 05-01-05 12:14
Ik geef hierbij mijn twee schattigaards op! Vlindertje ,tzotste beestje op aard en Ebony ,t allllllllllllllllllllllllllerliefste veulentje ! Vlinder 6 jaar - V:Limbo(vv: Concorde) - M: Sandra (vm: El beauty) LEKKER ONDEUGEND Ebony +/- 7 maanden nu...(13/05/04)- V:Aga Khan(vv:Ferro) M: Lotte(Liberty M) zis zo cute.....
Laatst bijgewerkt door jillybilly op 05-01-05 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Madelief28
Geplaatst: 05-01-05 12:16
Ik geef op Shoshonee:
Ras: Appaloosa Geslacht: Merrie Leeftijd:bijna 21 jaar Stokmaat: 1,53
Ingeschreven bij het NAS Vader van haar is Sonny af Hojmark
Het karakter van haar is niet te beschrijven in een paar woorden. Ze is rustig, betrouwbaar, werklustig wanneer dat van haar gevraagd word. Voor een lekkere poetsbuurt kan ik haar midden in de nacht wakker maken, vooral gepluk aan haar manen, dat vind ze heeeerlijk !!. Verder is ze een onzettende allround pony. Springen vind ze geweldig, maar kan ze niet als de beste , dressuur gaat erg goed, western heeft ze 15 jaar lang gedaan (vanwege haar leeftijd vragen we nu niet meer teveel van haar. Vanwege haar coole karakter maken we nu samen het meeste buitenritten, aangezien ze nergens voor terug deinst. Zij is een echte levens genieter. Dat straalt ze echt uit! Shoshonee is gewoon alles voor me Daarom is zij voor mij de nr1 Bokt pony van 2005
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 05-01-05 12:21, in het totaal 2 keer bewerkt
bartje92
Geplaatst: 05-01-05 12:18
Hier is Bartje(ruin). De liefste pony die er bestaat.
Ik geef bartje op omdat hij niet het mooist van buiten is maar van binnen. Hij is altijd zo lief voor mij en andere mensen om zich heen. Af en toe is hij wel ondeugend maar dat moet toch ook wel een beetje. hij probeert altijd zo zijn best te doen. Ook al vind hij het nog zo moeilijk houd hij vol. En hij vind het altijd leuk om met me te springen en het bos in te gaan en alles.
en daarom wil ik bartje op geven en mischien is hij het niet voor jullie maar wel voor mij
Zazoutje
Geplaatst: 05-01-05 12:42
Bij deze geef ik op; Zazou
Zazou is mijn verzorgfjord al zo'n 2½ jaar en ik geef haar op als boktpony...
...Omdat; - Ze echt een superkarakter heeft! Als je een band met haar hebt gaat ze voor je door het vuur. - Ze is lief, leuk, mooi maar ook eigenwijs en ondeugend. Ze heeft zo haar eigen streken. Maar ze zou nooit iets doen om je pijn te doen. -Ze is erg veelzijdig; zo is ze goed in dressuur, kan ze super goed springen, is altijd in voor een buitenrit en we zijn nu ook bezig met vrijheidsdressuur. - Ze gewoon ontzettend lief is en ik vind dat ze gewoon boktpony moet worden
de 1ste evi een mix van een welsh en iets anders 1 mijn profiel kun je zien waarom ze zo lief is!je kunt alles met haar doen ze is ook al 18 jaar...ziet er nog jong uit he
en de 2de is magic ook al aan de oude kant 14 jaar.ziet er ook nog jong uit ...al zeg ik het zelf is ook een schatje niet normaal ! het is een engels volbloed.
unicorn_kiss
Geplaatst: 05-01-05 12:59
ik doe ook mee met largio 4 jaar heel lief hengstje
lichtelijk ondeugend maar wel een ontzettende lieverd
unicorn_kiss
Geplaatst: 05-01-05 13:02
SUZIE
2 jarig merrietje een liefje echt waar
Stopcontact
Geplaatst: 05-01-05 13:03
Nou dan geef ik mijn schatje ook maar op
Salmiak
Salmiak is een ubercoole Tinkerruin van 8 jaar oud. Hij heeft L1 gelopen, en ik moet nog met hem gaan starten Hij kan onderdelen uit het M Ik ben echt enorm gek op hem, en je kan echt niet kwaad op hem worden, want hij kijk je dan zoooo lief aan
Salmiak heeft echt een superkarakter en gaat voor je door t vuur als je een band heb. Het is wel een paard met karakter, maar daar wen je aan
Ik heb door hem goed leren zitten aangezien hij mij aardig uitprobeerde in het begin En nog steeds behoorlijk kan bokken. Ik vind gewoon dat hij Boktpony moet worden, omdat hij het echt verdient. Hij vrolijkt me altijd op als ik naar hem toe ga om uit te huilen. Hij merkt gewoon dat er wat is dan. HIj komt dan heel lief snuffelen en doet heel zachtjes
Dressuren vind hij trouwens leuk, maar springen nog leuker! Hij heeft nog wat aparts
een gilletje!
Een soort waarschuwing van; hou je vast ik ga wat doen. Super schattig gewoon. Ooit een paard gezien die je waarschuwt ?
Vrijheidsdressuurr zijn we aan het oefenen, lukt aardig Salmiak is een hele zwarte Tinker met 1 wit voetje en 3 witte benen. Ik hou gewoon van hem
marn
Geplaatst: 05-01-05 13:15
Ik geef mijn haflinger Marnos op:
Het is een merrie van 9 jaar. Schofthoogte: 1.49m
groetjes Paula
LouLi
Geplaatst: 05-01-05 13:19
Ik geef Morgan op! Morgan is 6jaar en ook al 6jaar bij mij. Ik heb haar zelf ingereden. Ze is 1,46m. Ze is een fantastische pony.
LouLi
Geplaatst: 05-01-05 13:22
Esperanza!! Esperanza is een 4-jarige New- forest merrie. Ze is pas sinds enkele weken in mijn bezit. Het is een echt lieverdje en ze kan heel goed met kinderen om.
Stephanie
Geplaatst: 05-01-05 13:25
Flame
na een foto dilemma, is dit het geworden : j
Ras: Shetlander (geen papier wel paspoort) Leeftijd: bijna 6 Stokmaat: 1.06 ze word dressuurmatig gereden en kent oefeningen uit het M ze start alleen onderling en eerst volgende wedstrijd word dat L² Springen kan ze supergoed ze heeft al eens 80 CM. gedaan ze kent wat vrijheidsdressuur heb wel eens met haar gement, en wil dat vaker gaan doen in het bos rijden word ook gedaan en vind ze heerlijk
kortom van een shet die niks kon heb ik haar veel geleerd en is ze zeer veelzijdig
meer foto's kun je uiteraad in mijn profiel vinden
Marloez
Geplaatst: 05-01-05 13:27
Ik geef mijn lieve merrie Dusty op. Het is een kleine nrps schimmel van 1.42 Ik heb haar van een man die haar heel slecht verzorgde, en hij heeft haar weer van een handelaar dus en erg leuk leven heeft ze toen niet gehad. Geloof ik. Toen ik haar net had was het een ongelovelijke zenuwpees, en het bit wilde ze niet in omdat ze zich nogal beledigt voelde dat ze zomaar bij haar vorige eigenaar was weggerukt. Maar langzamerhand (heeft ze wel 2,5 jaar over moeten doen)begonnen we in elkaar meer vertrouwen te krijgen en ze heeft nu zelfs haar waterangst overwonnen! En nog steeds komen er steeds meer verassingen in haar opduiken! Ook vind ik het zo ongelovelijk super van haar dat ze mij heft kunnen doorstaan, want toen ik haar kocht was ik nogal een eh.. pennymeisje en heeft ze lang met een slecht passend zadel op haar rug gelopen Ook heb ik toen eens een tijdje met een pelham gereden, maar ondanks dat is ze gelukkig niet verpest en is ze er niet "beledigt" om *ja ik schaam mij diep voor dat gedrag van toen.. *
Laatst bijgewerkt door Marloez op 05-01-05 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Heranda
Geplaatst: 05-01-05 13:40
Ik wil Herman opgeven...
Fjord, 1.38, 17 jaar, Gjest x Wirandie, snel, lief, maar eigenwijs... Staat zo ongeveer als de 'Gaperd' van Bokt!
Ook wil ik Astrid opgeven...
Shetlander, 1 meter, 16 jaar, gezelschapspony voor Herman, knuffelpony, lief, maar ook eigenwijs!
Laatst bijgewerkt door Heranda op 05-01-05 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt