Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amen schreef:Top gedaan!!
Avalanche schreef:Wauw, iets beleefder mag ook wel. En iets minder persoonlijk......
GabberGill schreef:Dat heb ik ook gedaan
1x per week ander terrein en hoe je dat doet doe je het als je maar gewoon je eigen ik tegen je paard blijft.
Wij hebben gekozen om dit met wedstrijden te doen. We hadden niet verwacht dat ze er zo doorheen zou vliegen en helemaal niet omdat ik der langer laat.
Toch lijken ze het te waarderen. 8 verschillende jury's en allemaal positief over het paard, de combinatie en de rust die we overbrengen.
Wedstrijden zijn geen happening als je gewoon lekker normaal doet
Avalanche schreef:Ik zeg niks over of je je paard overvraagt of niet. Alleen ik vind de persoonlijke reactie niet heel netjes......
Ik weet verder niets over een historie die er wel of niet is, alleen zo persoonlijk reageren lijkt me niet nodig
Nielojram schreef:GabberGill schreef:Dat heb ik ook gedaan
1x per week ander terrein en hoe je dat doet doe je het als je maar gewoon je eigen ik tegen je paard blijft.
Wij hebben gekozen om dit met wedstrijden te doen. We hadden niet verwacht dat ze er zo doorheen zou vliegen en helemaal niet omdat ik der langer laat.
Toch lijken ze het te waarderen. 8 verschillende jury's en allemaal positief over het paard, de combinatie en de rust die we overbrengen.
Wedstrijden zijn geen happening als je gewoon lekker normaal doet
Dank je wel voor je ongevraagde uitleg.
Avalanche schreef:Ik zeg niks over of je je paard overvraagt of niet. Alleen ik vind de persoonlijke reactie niet heel netjes......
Ik weet verder niets over een historie die er wel of niet is, alleen zo persoonlijk reageren lijkt me niet nodig
GabberGill schreef:En die van haar was niet persoonlijk?
GabberGill schreef:Nielojram schreef:Ik vond 'rustig aan' toentertijd een wedstrijd per 2 maanden, maar jij hebt een ander stamina
Jij vind zoveel dat ik aan jou weinig waarden hecht. Als een ander met deze opmerking komt leg ik het met liefde uit.
.
GabberGill schreef:Eerder in het topic vraagt ze iets waar ik een gedetailleerde uitleg over geef
Avalanche schreef:Zoals ik zei, ik hou erover op. We gaan elkaar echt niet begrijpen.