Heel fijn dat hij bij jou terecht gekomen is. Ik volg ook, ik ben heel benieuwd hoe hij er straks uitziet als hij opknapt en verder groeit! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Avalanche schreef:Ah mooi, ziet er een stuk netter uit. Hij voelt zich ook een stuk beter, zo te zien.
Autumnn schreef:Wat een bravere zeg, leuk ook wat je smid zei![]()
Als ik kijk naar zijn hoofd moet ik af en toe denken aan zo’n schotse hooglander kalf, sorryook van dat krullerige haar hahahaha
[ [url=m/X6c0sh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt sprekend inderdaad!roosa schreef:Wat een stoere kerel.
Zo braaf zijn voetjes laten doen.
Dat zegt al een hoop over zijn karaktertje.
1 met een goud randje.
Hij heeft mijn hart stiekem al gestolen hoor!hannelot schreef:Marilu schreef:Post maar lekker veel foto's van Zorro![]()
Het is een echte cutie
Goed idee! Ik ben wel benieuwd hoe hij is in de zomerOverigens zijn er niet veel veulens die ZO schattig zijn hoor!

moretje schreef:Echt met z'n neus in de boter gevallen die Zorro

M'n Quarter kruising van 6 is Zorro geloof ik nog wat te speels (Zorro stond namelijk aan de verkeerde kant van de draad vanmiddag
) En m'n mini hengstje van 5 waar hij mee op stal staat is ook niet zo zijn favoriet, hij houd geloof ik meer van oude zielen dan die speelse jonkies
Ik probeer hem juist wat te wisselen zodat hij niet te gehecht raakt, maar ben bang dat hij z'n keuze in z'n maatje al gemaakt heeft haha! Overigens is mijn Andalusier wel een top voorbeeld figuur en voedt hij hier alles top op en leert ze goede manieren
(denk ook dat hij als ik straks alles weer bij elkaar kan zetten hij Zorro ook zal gaan beschermen voor de rest. Ondanks dat hij wat sociale vaardigheden mist, is hij wat dat betreft echt een topper!)
.
Avalanche schreef:Denk dat Zorro de leiding van een ouder paard ook gewoon fijn vindt![]()
Straks als hij wat ouder is en zelfstandiger vindt hij spelen vast ook wel leuk
kwinney schreef:Ik heb begrepen, uit andere topics, dat zo'n overtocht vrij duur is, dan is het toch raar dat zo'n totaal verwaarloost kereltje deze kant uit komt.
Is waarschijnlijk wel zijn redding geweest, heeft geen goed begin gehad. Nu met zijn kontje in de boter gevallen...
Eleeke schreef:Ik help je hopen dat hij zo lief blijft maar kan ook nog een echte draak worden als hij weer helemaal fit is.
Ook als draak blijf ik hem graag volgen

Suliko schreef:Ach gut, wat een aandoenlijk ding. Ben benieuwd hoe hij in zijn stoere naam gaat groeien!
kwinney schreef:Ik heb begrepen, uit andere topics, dat zo'n overtocht vrij duur is, dan is het toch raar dat zo'n totaal verwaarloost kereltje deze kant uit komt.
Is waarschijnlijk wel zijn redding geweest, heeft geen goed begin gehad. Nu met zijn kontje in de boter gevallen...