prompter schreef:In Muhlheim is ook een Loesdau, dat is niet ver van de Messe vandaan
Deze lijkt heel klein als je aankomt, maar dan blijkt er nog een kelder te zijn. Soort Ikea-achtige opzet daar beneden, ik vond het wel geinig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JootjeXJasje schreef:Je kan de site ook instellen op EngelsDit jaar wil ik samen met een vriendin voor het eerst naar equitana gaan, we willen de zaterdag gaan maar we worden niet echt wijs van de website (komt vooral door ons goede Duits).
JootjeXJasje schreef:Alle dagen zijn er ook vrij toegankelijke shows in de hallen. Die hebben een thema dat samenhangt met het thema van de hal. Dus in de Western hal zal je iets zien als reining, working cowhorse.Kan iemand mij uitleggen wat er allemaal te beleven valt op de zaterdag?
JootjeXJasje schreef:JaEn moet je dan gewoon zo'n dagkaart van 27,- kopen
JootjeXJasje schreef:"Opening Hours: Daily 10:00 - 18:30 / last day 10:00 - 18:00"en tot hoelaat mag je daar dan blijven??
callippo schreef:Yeah, ik ben er ook weer bij! Op de vrijdag. Inspiratie opdoen voor EquiDay en van shows genieten, waar ik op Equiday nooit tijd voor heb.
x_Milou schreef:Oei, dat klinkt niet goed Brainless.
Het gaat niet om de prijzen Dwyne, het gaat erom dat woensdag mijn vrije dag is van het werk.. Ik heb 2 vrije dagen en ben er nog niet over uit of het zonde is om die hiervoor in te zetten.