Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:541 Valverde. Wat zware boeg, stijl kruis. Korte rug. Groot hoofd. Nee dit wordt 'm niet.
Citaat:520 - Secret- leuke schimmel, wel erg lang achterbeen volgens mij. Wel goed beenwerk zeg. Is wel erg onder de indruk van alles, dus ik hoop dat ie zich straks wel goed laat zien.
Citaat:546 Vitalis. Mooi dier, maar nog te jeugdig denk ik. Kort voorbeen, beetje kort kruis ook. Groot hoofd. Gemengde gevoelens over deze. Waardeert zich wel op in beweging.
Citaat:548 Vitalis. Vind het helemaal niksSpreekt me gewoon niet aan. Had gerust thuis mogen blijven. Langgelijnd, kort voorbeen, beetje neerwaarts gebouwd. Kan wel heel goed draven denk ik zo. Ben benieuwd hoe deze het los gaat doen.
Citaat:556 Vivino. Heel jeugdig nog, staat voor op colablikjesZo zonde. Beetje overbouwd ook. Heeft echt een welsh pony uitstraling
Waardeert zich wel op in beweging.
Citaat:*557 - Vivino (Negro)- Prachtige koffievos met veel maat. Bloederig koppie, maar echt heel aansprekend. Stapt met veel swung, Draf oogt nog niet bijzonder. Ben benieuwd naar deze straks.
Citaat:551 Vivaldi. Duidelijke Totilas van moeders kant. Wat fokt die toch typisch door. Erg hoge hals aanzet. Ben toch wel benieuwd naar deze straks los.
Citaat:549 Vitalis. Weer eentje die van mij direct thuis had mogen blijvenTotaal geen aansprekend dier. Stijl kruis. Waardeert zich wel op in beweging. Te groot hoofd ook.
Citaat:*354 Franklin. Beetje lange hals maar wel mooi dier. Mooi opwaarts gebouwd. Iets groot hoofd volgens mij.
546 Vitalis. Mooi dier, maar nog te jeugdig denk ik. Kort voorbeen, beetje kort kruis ook. Groot hoofd. Gemengde gevoelens over deze. Waardeert zich wel op in beweging.