Heel veel sterkte met dit verdriet. Ook voor haar vriend en iedereen die om haar heen staat.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:Lieve mensen, wat een mooie reacties, ik hoop dat dit een mooi eerbetoon wordt voor Natas en ook voor haar vriend die alles mee mag lezen..
Ik ben zo vreselijk blij dat ik dit kon doen, en het is alleen maar gelukt omdat alles mee zat, dwz, mijn vriend werkt nog thuis en daardoor was de auto met trekhaak hier, en kon hij de honden en paarden doen en verzorgen, want ja , ik was wel de hele dag weg, het ziekenhuis wat echt een grote pluim verdiend, binnen no time was alles geregeld en hadden we een vergunning om overal op het terrein te komen van het ziekenhuis met de trailer , en natuurlijk mijn buurman, ik wíst dat terugrijden onmogelijk voor mij ging zijn, want niet alleen het paard brengen was het voor mij ook afscheid nemen van iemand waar ik erg veel van hou...![]()
Mijn buurman zei meteen "ja tuurlijk ga ik rijden", en zo heeft deze bijna 10 uur auto gereden gisteren..
Ook liet hij mij nog meegaan naar binnen , om de laatste keer bij Natas te kunnen zijn, alle ruimte heb ik gekregen...
Ik ben zo blij dat ik het zo gedaan heb, had er anders eeuwig spijt van gehad, en ja, het is mooi en heel zwaar tegelijkertijd...
dank jullie nogmaals allemaal voor alle mooie en lieve reacties!