Vanmorgen Jody aan de longe gehad en dat deed ze super. Heel mooi los en ontspannen!
We maken ons op voor de komst van Jody's nieuwe vriendin; een tweejarige Indiana x Atleet x Marvel
Zij komt eind deze maand ook op stal.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zij komt eind deze maand ook op stal.
wat een puppy nog!

Ik ga volgen.

Want ze heeft van zichzelf al heel veel energie.
Even wat anders dan anders en ik - de moederkloek in dit verhaal - maak me meteen zorgen.
Al worden de stapjes wel minder groot, maar dat is logisch. Tempocontrole is nog steeds een aandachtspunt, ze neemt graag het tempo over op momenten dat ze het iets moeilijker of spannender vindt.

Haar instructeur ken ik niet, hij mij ook niet. Zij kwamen de baan in en ik was klaar dus wilde de baan uit. Jody had energie voor 10 en hipste en danste een beetje voor de wagen. Niks bijzonders, gewoon Jody als ze scherp is. We treffen zelden andere mensen in die baan, dus ze reageerde er op. Niks speciaals, vinden wij, de mensen om haar heen.
stil staan is dan echt niet te doen. Uit fatsoen heb ik toch geprobeerd haar stil te zetten voor de spiegel, stonden we natuurlijk precies voor de naad van de twee spiegels, ik zag niks en Jody had maar 2 seconden geduld om daarna weer verder te passageren. Daarna wilde die meneer haar pakken (?!) waarop zij wegdraaide. En terecht. Wat een vreemde actie bij een combinatie die je helemaal niet kent! Ik ben daarop de baan uit gegaan. Ik heb gezegd dat als er wat is, hij het beter gewoon kan zeggen. Toen kwam het hoge woord eruit: de oogkleppen zaten te dicht tegen haar aan en daarom was ze zo onrustig.
de prinses staat nu weer schoon op stal. Morgen vlechten en dit keer niet met wol, maar dressuurknotten
Hier namelijk ook genoeg fijne hulp gehad.