Ik denk dat je je ook niet moet vergissen in aborteren. Dat is volgens mij toch echt wel een aanslag op het lichaam en daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten....
Abortus lijkt mij naast een zware belasting voor het lichaam ook geestelijk een zware belasting. Dat kan ook tegen het genezingsproces werken. Heel veel sterkte in ieder geval.
Heb je nu meerdere malen achter elkaar met dezelfde hengst gedekt misschien? Heb daar ooit iets bij dr Pol over gezien. Die merrie verstootte het veulen, omdat haar lichaam antistoffen aanmaakte tegen het dna van het veulen. Beetje vergezocht, maar ik meld het toch maar even. Wie weet heb je er iets aan.
Ik weet dat abortus niet zomaar iets is. Maar omdat ze zo opeens zo ziek is en niemand weet hoe en waarom, zat ik ook aan afstoten te denken of een probleem vanwege de dracht.
Vaak zijn dit soort dingen, toch iets wat niet vaak voorkomt of we nog niet veel over weten. Dan moet je gaan gissen. Dat hebben we net maanden gehad met een paard dat abnormale luchtweg klachten had.
Jeetje wat een verhaal... meer dan jullie heel veel sterkte te wensen kan ik helaas niet doen. Laatste update is in ieder geval een beetje positiever, hopelijk zet dat door