Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:duidelijk geen nut iets in boktforum te posten.
Doeiii
beslijk dit topic maar verder, ik zal er niks meer van oppikken dus doe maar lekker door met het typische boktgedrag (kindjes)
Ik geef verdomme elke keer 70 euro uit aan mijn trainster maar nee niks is goed genoeg als het niet gaat zoals jullie het willen. Jullie kunnen hem niet eens zelf vasthouden als limo besluit te gaan rennenprutsers !!
zoeken met welk paard het past? Hoe dan? Keer op keer aankopen en weer verkopen als het niet klikt?
nou dat is pas gekkenwerk. Heb je echt geen betere gedachten dan zoiets lomps?
Tieneke schreef:En wat zei de dierenarts daar dan van? Ik neem aan dat je die hebt laten komen?
Gimme_Joy schreef:Wow TS... geef je nu bokt de schuld van jouw uitgaves? Nee nee, zo werkt het niet. JIJ bent hier eindverantwoordelijke en daar kan je niet een medium de schuld voor gaan geven.
Geef Limo goed voer, laat hem lopen in een kudde, train hem consequent en regelmatig en STOP met alles verwerpen. Je zal een heel ander paard krijgen.
Oh en stop met bokt. Echt. Voor je eigen bestwil.
Avalanche81 schreef:TS: zonder ons had Limo nog altijd met de verbanden om gelopen. We hebben je van alle kante willen helpen, we hebben een uitgebreid werkplan voor je bedacht, en je was overal mee akkoord. Er is zelfs nog een paddock voor je aangelegd met drinksysteem en ook daarvoor heb je geen rekening gehad. En dan nu deze reactie....... wauw........
Art_Ificious schreef:Tieneke schreef:En wat zei de dierenarts daar dan van? Ik neem aan dat je die hebt laten komen?
die is geweest ja. Zij kan echter niet onderzoeken omdat limo haar niet bij de achterbenen toelaat. (en zij op voorhand al negatief denkt over hoe limo gaat doen) Ik heb ook geen verharde ondergrond waar we buigproeven kunnen doen om te vergelijken op zachte en harde ondergrond.
Zij vind nog steeds jammer dat kliniek de achterbenen niet verder onderzocht heeft want volgens haar is daar ook nog wel wat te vinden.
bloedwaarden waren wel allemaal in orde.
Kinke schreef:Avalanche81 schreef:TS: zonder ons had Limo nog altijd met de verbanden om gelopen. We hebben je van alle kante willen helpen, we hebben een uitgebreid werkplan voor je bedacht, en je was overal mee akkoord. Er is zelfs nog een paddock voor je aangelegd met drinksysteem en ook daarvoor heb je geen rekening gehad. En dan nu deze reactie....... wauw........
Huh? Dat meen je Avalanche?!
Gratis paddock en gratis dekens (waar de TS ook niet op reageert)....ik zou maar ontzettend dankbaar zijn ipv al die Bokkers uit te schelden.
gerpiegorp schreef:Nou jongens kom, nu zitten jullie gewoon te kotsen op TS. Als het je frustreert ga je dat privé oplossen of hou je gewoon je mond. Nu in dit topic zitten janken om die dekens is gewoon sneu, je hebt ze gegeven en daarmee zijn ze niet meer van jou, of TS ze gebruikt of niet is dan echt niet meer jouw probleem, zo is het leven. Ja ik ken TS haar geschiedenis, heb al haar volgtopics van al haar pony's gevolgd en keer op keer is het weer hetzelfde liedje. Ja dat is mede door TS zelf, maar al vanaf de allereerste reactie is het gelijk kritiek en haar de grond instampen. Okee, Limo is wat verslechtert de afgelopen tijd, maar kom OP jongens. Het is gewoon lachwekkend hoe persoonlijk iedereen het neemt. Het is niet jullie paard, TS is jullie niks verschuldigd, ja het is jammer voor de mensen die haar geholpen hebben, maar wat dan nog, laat het los en ga wat leuks doen.
Kijk, ik sta echt niet achter alle keuzes die TS maakt, maar dit is gewoon sneu. TS heeft een plaat voor haar hoofd, nou laat haar lekker. Ja het is misschien sneu voor Limo, maar echt jongens, dit heeft geen zin. En nee, ik hoef nu geen kritiek van hoe of wat TS wel/niet heeft gedaan, ik weet het. Maar ga dat niet uitvechten in dit topic, niemand wordt daar beter van.
Art_Ificious schreef:Harley is helemaal niet mis gegaan. Die is verkocht omdat hij te klein en smal was voor mij. Heb met harley nooit problemen gehad qua omgang ofzo. Die was gewoon superbraaf en bomproof.
Typisch weer om te gaan denken dat met ALLE paarden mis gegaan is terwijl dat NIET zo is. Bronnen eerst goed nagaan voor je iets argumenteert !!
Art_Ificious schreef:duidelijk geen nut iets in boktforum te posten.
Doeiii
beslijk dit topic maar verder, ik zal er niks meer van oppikken dus doe maar lekker door met het typische boktgedrag (kindjes)
Ik geef verdomme elke keer 70 euro uit aan mijn trainster maar nee niks is goed genoeg als het niet gaat zoals jullie het willen. Jullie kunnen hem niet eens zelf vasthouden als limo besluit te gaan rennenprutsers !!
zoeken met welk paard het past? Hoe dan? Keer op keer aankopen en weer verkopen als het niet klikt?
nou dat is pas gekkenwerk. Heb je echt geen betere gedachten dan zoiets lomps?