Geen recent heel beeld (al kun je zo wel goed zien dat mijn houding al wat is ontwikkeld). Was het begin van het losrijden op wedstrijd en in de ring.
Dankjewel nouklime

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adelaide71 schreef:Maar wat fijn dan Maria, dat er mensen zijn zoals jij die TS met de neus op de zogenaamde feiten drukken! Moet heel goed voelen dat internet-lesgeven aan de hand van een paar foto's. Die volgens mij nog steeds geplaatst zijn met het doel om leuke plaatjes te laten zien van een knap paard en die niet onder het kopje "Geef me advies want ik kom er niet uit" staan. Wat moet TS doen volgens jou?
maria1990 schreef:Adelaide71 schreef:Maar wat fijn dan Maria, dat er mensen zijn zoals jij die TS met de neus op de zogenaamde feiten drukken! Moet heel goed voelen dat internet-lesgeven aan de hand van een paar foto's. Die volgens mij nog steeds geplaatst zijn met het doel om leuke plaatjes te laten zien van een knap paard en die niet onder het kopje "Geef me advies want ik kom er niet uit" staan. Wat moet TS doen volgens jou?
Als jezelf even 2 pagina's terug leest: zie wat ik heb gezegd tegen TS waarom zou ik een heel lang verhaal typen als de goed bedoelde feedback toch wordt weggewuifd? Ik vind het maar raar dat wanneer men zijn eerlijke mening geeft dat in dit geval de TS in de slachtofferrol gaat zitten en zegt: ik zat met een knoop in de maag op mijn paard dat vind ik op iemand zijn gevoel in lopen spelen en niet fair over komen naar je mede form gebruikers.
maria1990 schreef:Adelaide71 schreef:Maar wat fijn dan Maria, dat er mensen zijn zoals jij die TS met de neus op de zogenaamde feiten drukken! Moet heel goed voelen dat internet-lesgeven aan de hand van een paar foto's. Die volgens mij nog steeds geplaatst zijn met het doel om leuke plaatjes te laten zien van een knap paard en die niet onder het kopje "Geef me advies want ik kom er niet uit" staan. Wat moet TS doen volgens jou?
Als jezelf even 2 pagina's terug leest: zie wat ik heb gezegd tegen TS waarom zou ik een heel lang verhaal typen als de goed bedoelde feedback toch wordt weggewuifd? Ik vind het maar raar dat wanneer men zijn eerlijke mening geeft dat in dit geval de TS in de slachtofferrol gaat zitten en zegt: ik zat met een knoop in de maag op mijn paard dat vind ik op iemand zijn gevoel in lopen spelen en niet fair over komen naar je mede form gebruikers.
Nessie schreef:Gister zat ik met een behoorlijke knoop in de maag op mijn paard dankzij dit topic of ik alles wel goed deed. Daarom verlaat ik bij deze het topicEr zal geen nieuw topic meer komen, de mensen die mij toch foto's willen blijven zien kunnen dit op Social Media doen.
Cayenne schreef:Ik vind de reacties hier een beetje overdreven.
Heb ik er overheen gelezen, is het verwijderd of werd TS helemaal niet afgekraakt?
Dat TS het topic verlaat is haar goed recht, maar om er nou zo'n drama van te maken?