Zelf ook een haf in de sport gehad en dat met maat 44 wauwwww paard staat nu kapot op stal..
En mijn arme man dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Axivoca123 schreef:Geez guysDat Ts iets meer gewicht mag verliezen is nu wel duidelijk. Maar eerlijk? Jongens kijk nog eens naar die plaatjes. Die haflinger is echt fors gebouwd, en TS is echt niet veeeeel te zwaar.. komop.. Jullie reageren alsof er iemand met zware obesitas op zit. Ze rijdt hem heel netjes. Ik stoor me eerder aan maatjes 36 die de mond van hun paard alle kanten op trekken. Dat geeft meer schade vind ik.
Christadk schreef:Misschien heb ik een bord voor mijn kop maar ik vind het wel mee vallen met het gewicht. Ja de ts heeft een maatje meer maar ik vind haar zeker niet te zwaar voor haar paard. Vind sommige reacties wel erg ver gaan, alsof er een tientonner op dat paard zit te bonken.
Ts even uit nieuwschierigheid. Staat er op je protocol wel eens dat je je paard uit balans brengt?
sanso schreef:volbloedfan schreef:Leuke haf!
Zelf ook een haf in de sport gehad en dat met maat 44 wauwwww paard staat nu kapot op stal..
En mijn arme man dan
Er zitten ook kinderen op dit forum.
xanette2018 schreef:MY GOD.....
waarom let iedereen op haar gewicht
ook ik ben maatje 40-42
ben ik dus obese ofs
dat jullie allemaal slanke mensen zijn wil niet zegge dat wij dat ook maar moeten
dus klim lekker terug op jullie paarden allemaal en ga geen ander afzeiken op der gewicht
en hou je commentaar voor je![]()
en TS niks aantrekken van al die anorexia gevallen die willen het ideaal plaatje zien![]()
![]()
en ik vind dit een mooi duo..nog veeeel succes in de Z![]()
![]()
MariekeTV schreef:xanette2018 schreef:MY GOD.....
waarom let iedereen op haar gewicht
ook ik ben maatje 40-42
ben ik dus obese ofs
dat jullie allemaal slanke mensen zijn wil niet zegge dat wij dat ook maar moeten
dus klim lekker terug op jullie paarden allemaal en ga geen ander afzeiken op der gewicht
en hou je commentaar voor je![]()
en TS niks aantrekken van al die anorexia gevallen die willen het ideaal plaatje zien![]()
![]()
en ik vind dit een mooi duo..nog veeeel succes in de Z![]()
![]()
god ik bedoel jou niet eens ermee maar okay![]()
Zo dan wat een aannames.
Ik stelde de ts een serieuze eerlijke vraag.
Maar ben alles behalve een anorexiapatiënte, ben misschien zelfs nog wel zwaarder dan ts.
Christadk schreef:Misschien heb ik een bord voor mijn kop maar ik vind het wel mee vallen met het gewicht. Ja de ts heeft een maatje meer maar ik vind haar zeker niet te zwaar voor haar paard. Vind sommige reacties wel erg ver gaan, alsof er een tientonner op dat paard zit te bonken.
Ts even uit nieuwschierigheid. Staat er op je protocol wel eens dat je je paard uit balans brengt?