Ik zou idd zeker blied laten prikken want nu ben je alleen symptomen aan het bestrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendie1992 schreef:Ik h b precies het zelfde gehad met min. Paard, ook een virus , maar pas op!!! Door de koorts kan het zo zijn dat je paard minder tot niks drinkt en krijgt hierdoor lichte uitdroging en krijgt daarna koliek!
Ik heb dit laatste dus mee gemaakt... Geef je paard genoeg te drinken desnoods meng veel water met wat slobber aan...
Renske_W schreef:Ik heb besloten de dierenarts eerst in haar mond te laten kijken.
Ik denk dat er wat met haar kiezen is rechts.
Ze eet geen brok, als ik een snoepje geef eet ze dat anders dan normaal, en ze reageert vrij heftig als ik rechts duw.
pol1 schreef:Renske_W schreef:Ik heb besloten de dierenarts eerst in haar mond te laten kijken.
Ik denk dat er wat met haar kiezen is rechts.
Ze eet geen brok, als ik een snoepje geef eet ze dat anders dan normaal, en ze reageert vrij heftig als ik rechts duw.
Mag aannemen da DA mond toch al zeker heeft nagekeken na een aantal bezoeken?
Babootje schreef:Nog steeds geen bloed getrokken? Er vliegt vanalles rond in deze periode, van droes tot rhino.
Sterkte met je pony.
Renske_W schreef:Ze ruikt gewoon naar Olivia.