Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
finnens schreef:Gefeliciteerd! Leuk paard, jammer dat je dat minder ziet.. koudbloedjes wat 'hoger' in de sport.
En gewicht... tuurlijk is minder kg bevorderlijk/makkelijker voor het paard. Maar als het heel storend was voor het paard was hij niet op dit niveau gekomen met goed jurycommentaar. Zo dramatisch zal het vast niet zijn.

ginatje schreef:Gefeliciteerd en super knap gedaan. Krijg een beetje kriebels als ik sommige reacties lees.. Wilde alleen even zeggen dat je heel trots op jezelf en je leuke haf kan zijn!
Succes verder!
L_iek schreef:Wat een super leuke combinatie! En uiteraard gefeliciteerd met je winstpunt. Ik doe het je niet na met mijn fjord.
Elitedeux schreef:Gefeliciteerd! En wat een stoere haflinger heb je! Leuke combinatie!

RaafSmits schreef:Laat ze maar kletsen TS.
Jij bent met je " iets zwaardere lijf op een groot zadel en kleine pony " verder gekomen dan veel " skinny jeans types met veel te groot ego."
Uit je reacties lees ik dat je heel goed weet wat je doet en nog te doen hebt.
Volg je eigen weg, dat gaat je zo te zien goed af!!
thnxFirelight schreef:Respect voor het feit dat je je Haflinger in zo'n korte tijd naar het Z1 hebt geredenen respect voor hoe je omgaat met de nare reacties in dit topic.
Lekker genieten van het resultaat wat je behaald hebt en blijf vooral geloven in jezelf!
Annet_Dottie schreef:Gail ik vind je een topper dat je er uberhaupt voor kiest toch weer een topic te openen!
Ik had het natuurlijk op insta en facebook al gezien maar vind het er echt goed uit zien, vind jullie sowieso een heel mooi setje samen! En volledig verdiend die 2e plaats!
Je mag zeker trots zijn op jezelf en op Nash!
Wat betreft de zeurende mensen over dat het plaatje niet mooi is om wat voor reden dan ook. Dit duo heeft maar wel even mooi in hun eerste Z1 wedstrijd een 2e plaats gehaald, dus hoe slecht is het plaatje dan werkelijk? Als je door een jury beloond word met een 2e plek? Denk daar maar eens over na![]()
(Sorry word een beetje naar van mensen die altijd zo hard roepen maar het je zelf waarschijnlijk niet na doen)
finnens schreef:En gewicht... tuurlijk is minder kg bevorderlijk/makkelijker voor het paard. Maar als het heel storend was voor het paard was hij niet op dit niveau gekomen met goed jurycommentaar. Zo dramatisch zal het vast niet zijn.
zoals ik eerder al zei niet l*llig bedoeld
misschien wel verkeerd verwoord.!
) 
Varekaj schreef:Ik vind het intussen zacht uitgedrukt walgelijk dat een ITP zo wordt verziekt door mensen die enkel maar kunnen zeiken over het gewicht van TS.
TS is oprecht trots op wat ze bereikt heeft. Moet dat nu echt dat er gelijk een dosis kritiek komt? Ik heb wel maatje 36. Door de snit van mijn wedstrijdjas, witte broek en alle blubber op mijn billen zie ik er te paard (en ernaast) er ook wel eens zwaarder uit dan de 50kg die ik weeg.
Als ze tips had gewild over rijtechnische zaken had ze wel een HAW geopend.
En een haflinger is een paard.
zanakuzies schreef:Om even terug te komen op mijn eerdere reactie, misschien verkeerd verwoord, maar ik denk dat jullie nog beter kunnen samen werken als ts wat af valt nee ze hoeft geen maatje 36 te zijn dat ben ik ook niet. Ik heb maatje 42 en weerg 78kg en rijd ook met een haflinger x welsh cob van 1.49. Eerder heel wat wedstrijden gereden maar ondertussen geen tijd en zin meer in.
Ik heb respect voor ts dat ze het zo ver schopt maar het kan met minder gewicht alleen maar makkelijker worden toch? Ik woog eerder 85kg en die 7 kilo verschil merk ik echt!
Ook om nog even terug te komen op de stang, hij hangt nu te los, als je teugel klappert krijgt je haffie tikken in zijn mond, je zou er voor kunnen kiezen iets meer contact te nemen op de teugel of de stang gewoon weg te latenzoals ik eerder al zei niet l*llig bedoeld
misschien wel verkeerd verwoord.!
Jullie komen er verder wel! Ik wil graag meer zien van jullie laat je niet tegenhouden om foto's te plaatsen en je moet ook zeker trots en blij zijn! (Zie dit liever als die achterover hangende maatje 36 ruiters)
theadora99 schreef:TS heeft zelf ook gezegd eerder dat het misschien voor het paard makkelijker zou zijn als ze wat lichter was. En ja dat zal vast wel zo zijn en misschien is TS er wel heel hard mee bezig, maar moet ze het paard dan een jaar stil gaan zetten tot ze is afgevallen?
Ik vind het er op de foto’s prima uitzien en anders zou ze niet al in het Z rijden neem ik aan
Mee eens Varekaj! Daarnaast ken ik dunne sprieten die M2 rijden waarvan ik denk, nou...
nikysa90 schreef:knap gedaan TS!! gefeliciteerd! Wat is een slobberriempje?