Smee__ schreef:Ik ben al sinds het eerste topic stille meelezer maar ik wilde toch even zeggen wat een gigantische topper ik je vind!Zo lief ook naar de manegekindjes!
Super lief! Dankjewel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
  . 

.
 .
 .
 . .
 .

.
 . 

soesie schreef:Wat een blij hoofd heb je!!! Ondanks dat je zeiknat van de regen was. Veel geluk gewenst en vooral vele jaren samen!

Svadilfari1 schreef:Fijn dat je tentamens goed zijn gegaan! En wat straal je met Lotje , mooi !

.
 .
 ). Bovendien kan ze zelf naar de wei lopen, lees 'lopen' als ik probeer haar rustig te laten lopen maar Lotje wil enkel in galop naar de wei.
 ). Bovendien kan ze zelf naar de wei lopen, lees 'lopen' als ik probeer haar rustig te laten lopen maar Lotje wil enkel in galop naar de wei.  

.
 .                                                         

Irkoontje schreef:Gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo goed gaat

LadyKim schreef:Hee ik heb jullie weer gevonden!
Knap stel
LadyKim schreef:Mooie dames zijn jullie, gefeliciteerd met je rijexamen!
elliehorses schreef:o ik wordt heeeel blij van jouw topic!
Wat ben jij een topper zeg!
Ik wens je nog heel veel geluk samen met Lotje

LoesMegens schreef:Ik volg mee! Wat een leuke pony is het

Riel schreef:

Wat leuk om te lezen dat Lotje het zo goed doet bij je! Super dat ze weer zuiver loopt! Volgens mij maakt haar hartje elke dag weer een vreugdesprongetje nu ze weer op haar vertrouwde plekje staat. Fantastisch topic gewoon!!!
Proficiat met je rijexamen!

Ik ben echt heel blij dat ze weer zuiver loopt. Dat geeft mij toch wel hoop voor de winter!
  Ik ben echt heel blij dat ze weer zuiver loopt. Dat geeft mij toch wel hoop voor de winter!SavannahNx schreef:Wat superleuk dat ze bij jou terug is! Echt een ultime droom van mij die denk ik nooit zal uitkomen.. ik ben echt heel blij voor je en wat een leukerd!

) altijd gebruikte. Vervolgens was die voor Lotje. Inmiddels is die zo oud en versleten dat die niet alleen lelijk is geworden
 ) altijd gebruikte. Vervolgens was die voor Lotje. Inmiddels is die zo oud en versleten dat die niet alleen lelijk is geworden  , maar bovendien ook een beetje versleten is, waardoor Lotje volgens mij een wondje op haar aangezicht heeft gekregen (of ze heeft zich in haar stal gestoten, het is maar een miniem plekje).
 , maar bovendien ook een beetje versleten is, waardoor Lotje volgens mij een wondje op haar aangezicht heeft gekregen (of ze heeft zich in haar stal gestoten, het is maar een miniem plekje).

.
 . .
 .                                                          

Gigixponys schreef:Ik vind het 2de ook het mooist!
Proficiat met je rijbewijs! Heb je ook punten van uni al?
 .  Mijn andere herkansing was embryologie. Deze had ik 3 dagen nadat Lotje thuis was. Daar had ik de eerste keer een 9/20 voor en nu weer een 9/20 helaas. Echter vind ik dat niet zo heel erg. Ik heb totaal 54/60 studiepunten en ik mag er volgend jaar 66 opnemen. Dat betekent dat ik zonder consequenties dit vak mag meenemen. Het is mijn lievelings vak en ik heb alle voorwerk al gedaan (samenvattingen ect). Dus ik zou in principe niet eens naar de colleges hoeven te gaan in het geval dat mijn rooster te druk wordt. Het belangrijkste is dat ik Lotje terug heb kunnen halen. Dat ik daarvoor 1 vak niet heb kunnen halen is dan maar zo
.  Mijn andere herkansing was embryologie. Deze had ik 3 dagen nadat Lotje thuis was. Daar had ik de eerste keer een 9/20 voor en nu weer een 9/20 helaas. Echter vind ik dat niet zo heel erg. Ik heb totaal 54/60 studiepunten en ik mag er volgend jaar 66 opnemen. Dat betekent dat ik zonder consequenties dit vak mag meenemen. Het is mijn lievelings vak en ik heb alle voorwerk al gedaan (samenvattingen ect). Dus ik zou in principe niet eens naar de colleges hoeven te gaan in het geval dat mijn rooster te druk wordt. Het belangrijkste is dat ik Lotje terug heb kunnen halen. Dat ik daarvoor 1 vak niet heb kunnen halen is dan maar zo  . Ik zou het voor geen goud andersom willen hebben
 . Ik zou het voor geen goud andersom willen hebben  .
.