Knhs instructieweken 2018

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

odilekk

Re: Knhs instructieweken 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 19:21

Allround pony's is ergens tussen de 300/400 en eventing pony's gaat over de 400 euro heen. Hoe dat bij de paarden zit weet ik niet. M/Z weken zijn volgens mij ook duurder.

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:34

Ben benieuwd óf het er nog komt..

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:05

Zou me toch niks verbazen als alles wordt afgeblazen. :+

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:35

Zou mij ook niks verbazen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:47

knhs verdiend met andere zaken zijn centjes wel makkelijker. Zonde dat ze niet even communiceren erover.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:58

Ik geef ze nog een week en anders ga ik naar de instructieweek van epplejeck

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:35

Cheminee schreef:

Ik ben daar nu ook even naar aan het kijken, ziet er behoorlijk dressuurgericht uit (gezien de instructeurs o.a.). Weet iemand toevallig in hoeverre je ook spring- en crosslessen kan krijgen op goed niveau?

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:49

Waar kan ik die vinden?

DaniqueH12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:09

Jester_ schreef:
Reken maar rond de 400

Bij de paarden ... bij de ponys ging ik toen 3 dagen en was het 242 euro

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:56

Ik heb net nog even een berichtje gestuurd naar de KNHS. Data worden op hele korte termijn bekend gemaakt, dus het lijkt gewoon door te gaan gelukkig! *\o/*

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:59

Zie dit topic nu pas maar de data worden inderdaad snel bekend gemaakt. Onze groep van vorig jaar heeft ook al 3x met de knhs contact opgenomen ivm vrij vragen bij werk etc.

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:43

odilekk schreef:
Cheminee schreef:

Ik ben daar nu ook even naar aan het kijken, ziet er behoorlijk dressuurgericht uit (gezien de instructeurs o.a.). Weet iemand toevallig in hoeverre je ook spring- en crosslessen kan krijgen op goed niveau?

Ik had daar inderdaad ook een vraag over (verhouding dress/spring/crosslessen), dus had even een mail gestuurd. Het antwoord was dat ze maandagmiddag en dinsdagmorgen met dressuur starten en dat er daarna met de deelnemers overlegd wordt wat zij willen. Dus is het aan de deelnemer in overleg met de instructie wat je zelf graag wilt doen. :)

Hoe het niveau is qua spring en cross heb ik niet naar gevraagd. Dan zou je even een mailtje kunnen sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:28

Er is een hoop gedonder bij de KNHS en het schijnt er financieel ook niet al te best voor te staan. Je moet kort na het boeken al betalen. Ik vroeg me af: als ze nou onverhoopt in de tussentijd failliet gaan (ik ga er niet vanuit, maar je weet maar nooit) kan je dan fluiten naar je centen? Of werkt het niet zo?

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:54

safina schreef:
Er is een hoop gedonder bij de KNHS en het schijnt er financieel ook niet al te best voor te staan. Je moet kort na het boeken al betalen. Ik vroeg me af: als ze nou onverhoopt in de tussentijd failliet gaan (ik ga er niet vanuit, maar je weet maar nooit) kan je dan fluiten naar je centen? Of werkt het niet zo?

Ga er vanuit dat je het wel terug krijgt, maar heb geen idee hoe dat eventueel juridisch geregeld is o.i.d.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:00

Ik hoop echt dat de kwaliteit van de weken niet erop achteruit gaat nu er zoveel gedoe is. Voorgaande jaren ging het al aardig achteruit vergeleken met 'vroeger'
Ik wacht nog even af of er misschien een eventing weekend is. Dat spreekt me nog wel aan. Maar als iemand iets richting eventing Weet, laat maar horen!

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:30

Cioccolato schreef:
Ik hoop echt dat de kwaliteit van de weken niet erop achteruit gaat nu er zoveel gedoe is. Voorgaande jaren ging het al aardig achteruit vergeleken met 'vroeger'
Ik wacht nog even af of er misschien een eventing weekend is. Dat spreekt me nog wel aan. Maar als iemand iets richting eventing Weet, laat maar horen!

Waarop waren ze al achteruit gegaan?

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:45

Ik vond het geen succes dat een aantal paarden in tenten moesten staan, de slaapzalen vind ik geen verbetering en er was vroeger meer mogelijkheid om bij slecht weer binnen te kunnen lessen, tegenwoordig zijn die bijna altijd al bezet.

Ik zou graag een weekend willen gaan als het in verhouding goed betaalbaar is, maar vind ver vooruit betalen op dit moment ook niet prettig voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:16

odilekk schreef:
safina schreef:

Ga er vanuit dat je het wel terug krijgt, maar heb geen idee hoe dat eventueel juridisch geregeld is o.i.d.

Ik weet dat als je gordijnen aanbetaalt en het bedrijf gaat voor de levering failliet, je je geld kwijt bent. En als je een reis boekt bij een reisbureau dat niet aangesloten is bij SGR ook. Mijn vermoeden is dat het dan bij de KNHS niet anders is. Wie gaat je terugbetalen als ze omvallen?

Ik twijfel sowieso of ik er nog heen wil om de redenen die SparklingApp noemt. Maar ik twijfel ook omdat de KNHS er financieel slecht voor staat en er zoveel gedonder in de tent is dat ik er niet helemaal zeker van ben dat het daar snel genoeg weer op orde komt. Het is misschien maar een klein risico, maar het gaat wel om best veel geld vind ik. Dat zou toch zonde zijn.

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 14:37

Ik weet een klein beetje meer, er komen in ieder geval instructieweken en er komt in ieder geval een eventing paarden week, (uit haar hoofd in juni).. Ik weet wie het organiseerd sinds afgelopen weekend kwam ter sprake op concours.
Ze vertelde dat het vorige week nog niet gecommuniceerd kon worden omdat ze moet overleggen over nog een aantal weekenden welke nog niet vastliggen. Ze hoopte dat in ieder geval deze week te kunnen doen ivm overleg met leidinggevende.

Heb er in ieder geval zin in!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:03

SparklingApp schreef:
Ik vond het geen succes dat een aantal paarden in tenten moesten staan, de slaapzalen vind ik geen verbetering en er was vroeger meer mogelijkheid om bij slecht weer binnen te kunnen lessen, tegenwoordig zijn die bijna altijd al bezet.

Ik zou graag een weekend willen gaan als het in verhouding goed betaalbaar is, maar vind ver vooruit betalen op dit moment ook niet prettig voelen.

Het plaatje van kwaliteit en prijs is uit verhouding om het maar zo te zeggen. Het is namelijk onwijs gezellig. Maar ook voor een gezellig ponykamp kan ik veel goedkoper ergens anders terecht.

DaniqueH12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:22

Héhé eindelijk duidelijkheid over de data want ik en een vriend zitten al een tijd te wachten al hoop ik wel dat ze het nu ook echt doen!

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:09

Nou ik had na de laatste reacties zo gehoopt op deze week... maar ondertussen is het ook alweer donderdagmiddag dus vraag het me af...

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:30

:(Afbeelding

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:01

Bestaan er ook nog andere instructieweken ergens anders?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:06

Hmm..
Ik snap dat ze het niet tegelijk met evenementen willen organiseren want dat, is gebleken, ontzettend gevaarlijk en wordt je echt weg gedrukt van de accommodatie.
Maar helemaal niet, had ik niet verwacht.