Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
odilekk schreef:Cheminee schreef:Ik geef ze nog een week en anders ga ik naar de instructieweek van epplejeck
Ik ben daar nu ook even naar aan het kijken, ziet er behoorlijk dressuurgericht uit (gezien de instructeurs o.a.). Weet iemand toevallig in hoeverre je ook spring- en crosslessen kan krijgen op goed niveau?
safina schreef:Er is een hoop gedonder bij de KNHS en het schijnt er financieel ook niet al te best voor te staan. Je moet kort na het boeken al betalen. Ik vroeg me af: als ze nou onverhoopt in de tussentijd failliet gaan (ik ga er niet vanuit, maar je weet maar nooit) kan je dan fluiten naar je centen? Of werkt het niet zo?
Cioccolato schreef:Ik hoop echt dat de kwaliteit van de weken niet erop achteruit gaat nu er zoveel gedoe is. Voorgaande jaren ging het al aardig achteruit vergeleken met 'vroeger'
Ik wacht nog even af of er misschien een eventing weekend is. Dat spreekt me nog wel aan. Maar als iemand iets richting eventing Weet, laat maar horen!
odilekk schreef:safina schreef:Er is een hoop gedonder bij de KNHS en het schijnt er financieel ook niet al te best voor te staan. Je moet kort na het boeken al betalen. Ik vroeg me af: als ze nou onverhoopt in de tussentijd failliet gaan (ik ga er niet vanuit, maar je weet maar nooit) kan je dan fluiten naar je centen? Of werkt het niet zo?
Ga er vanuit dat je het wel terug krijgt, maar heb geen idee hoe dat eventueel juridisch geregeld is o.i.d.
SparklingApp schreef:Ik vond het geen succes dat een aantal paarden in tenten moesten staan, de slaapzalen vind ik geen verbetering en er was vroeger meer mogelijkheid om bij slecht weer binnen te kunnen lessen, tegenwoordig zijn die bijna altijd al bezet.
Ik zou graag een weekend willen gaan als het in verhouding goed betaalbaar is, maar vind ver vooruit betalen op dit moment ook niet prettig voelen.