Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bruintje123 schreef:Naar voren kantelen doet ts ook in het andere zadel. Is dat nu niet gewoon een houding van haar?
Lief dat iedereen zo mee probeert te denken.

Dat zie ik bij elke foto terug.
. Bedankt voor je tip Mondy, ben ik het helemaal mee eens. Nog steeds ook de teugels korter en handen meer voor me houden, blijft moeilijk

. Fonia kon springen als de beste en was een geweldig gebruikspaard (heeft ook het sportpredikaat gehaald). Ik heb alleen destijds de fout gemaakt om haar als "rijpaard" naar de keuring te brengen in plaats van Gelderse (daar hadden wij als nono's geen verstand van) en daarom is ze "slechts" stamboekmerrie. Wainoon is wat moeilijker qua karakter maar ik heb er een gouden paard aan en ze kan best prima lopen. Staat mooi recht op de benen, geen gezwaai, enkel wat neerwaarts. Veronia heeft een super karakter en lijkt een goed allround paard te worden die zeker iets kan bijdragen in de Groninger fokkerij. Ik zie niet waarom er niet mee gefokt zou mogen worden
. Ze komen ook uit een mooie oude merriestam.