10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:28

Ik zie/zag regelmatig topics van jullie voorbij komen. Ondanks dat ik bijna niet reageer op topics...kon ik het niet laten hier niet op te reageren.

Heel veel sterkte, en geniet van de tijd die jullie nog samen hebben ( ben ervan overtuigd dat jullie dit volop doen)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:30

Tjee Tien, wat heftig dit..
Ik was me ervan bewust dat Kim wat kwalen had en dat het niet altijd even goed met haar ging, maar dit..
Wat een heftige beslissing voor jou en Maarten om te nemen, maar wel één waarvan ik weet dat jullie die nemen uit liefde naar Kim...

Geniet nog van haar zolang het kan, ik hoop voor Kim dat ze van haar lijf nog de zomer door mag op het land met haar maatjes, zodat jullie nog de zomer van haar kunnen genieten.

Heel veek sterkte en zoals eerder geschreven: probeer niet in de schaduw van de beslissing te leven maar geniet van elk moment zolang het nog kan.
Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Jullie zijn kanjers :*

Sjolvir

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:34

Houden van is loslaten...
Geniet van jullie laatste zomer samen en van het prachtige cadeau dat ze jullie nog gegeven heeft naast haar Eigen aanwezigheid een prachtige zoon.

Sterkte... hopelijk wordt het nog een mooie zomer voor haar en jullie.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:35

Knuffel van onze kant.

Geniet van haar zo lang het nog kan.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:36

:(:) Sterkte... Geniet er nog even ontzettend van... |(

Hanneke81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:36

Hè bah, zit hier ook met een brok in m'n keel... Had in Beer z'n volgtopic al meegekregen dat het niet zo goed ging met Kim, maar de laatste zomer is wel even heftig. Wat heeft ze het geluk gehad dat jij in haar leven kwam. (als ik een paard was zou ik in jullie kudde willen rondlopen)

Geniet van je prachtige lieve merrie zolang het nog kan. En een :(:) voor jou en Maarten.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:37

Heel veel sterkte, mooi dat jullie dit besluit nu al nemen en niet te lang met haar gaan doorzeulen en geniet nog even van deze zomer :(:)

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:38

Oiiii... wat vreselijk moet dit voor jullie zijn.. "gelukkig" hebben jullie nog wat tijd samen om te genieten en nog wat herinneringen te maken wellicht.

Kim was toch wel een favoriet ook van mij hier op Bokt, wat een machtig dier en zo lief..!

Heel veel sterkte voor jullie en je dierenvrienden de komende tijd,
Ook al weet je dat de tijd om te gaan zal komen, het zal toch een moeilijke periode zijn wanneer het tijd is

Sterkte gewenst !

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 19:42

Ik zag al eens een bericht op bokt voorbij komen dat de cpl zeer ernstig was...

Heel veel sterkte.. Ik weet hoe jij je voeld :(

Geniet deze zomer!!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:16

Jeetje, wat een naar bericht. Maar wat zijn jullie liefdevol en eerlijk naar Kim en jullie andere paarden. Dat is zo mooi om te zien. Heel veel sterkte :(:)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:23

Heel veel sterkte, ik volg vaak in stilte, ook op facebook volg ik jullie...

Heel veel sterkte, Kim zal enorm gemist worden, veel bokkers en volgers zullen haar missen... Dus het is goed te begrijpen hoe jij je voelt...

10 jaar, lief en leed maar jullie hebben haar alles gegeven wat een paard wensen kan! Jullie hebben echt een paardenparadijs!

Geniet nog van je momenten met haar en maak nog mooie herrinneringen die je kan koesteren!

Als het zo ver is, het gemis zal hard zijn maar denk aan de mooie dingen en je hebt er voor gestreden om ze alles te geven!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:32

Potverdikkie meissie toch. Tis jullie niet gegund he! Ik vind het heel jammer, maar een mooi besluit. Nog 1 mooie zomer waarin ze mag genieten.

Heel erg veel sterkte en kracht gewenst.

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:32

Jeetje wat schrik ik hier van !
Braaf volgende ik in stilte al jouw fototopics en wat waren ze stuk voor stuk bijzonder.. Op een of andere manier heb je er voor gezorgd dat wij mee konden en mochten genieten met jouw prachtige kudde..

Wat een groot verdriet dat we afscheid moeten gaan nemen van de oh zo prachtige grappige en machtige Kim..

Ik wens jullie veel sterkte met dit dappere besluit en geniet nog even zolang het kan !

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:33

Heel veel sterkte voor jullie twee (Maarten en jij).

Vreemd genoeg zag ik het al aankomen dat ze niet erg oud ging worden.

Ik las al in topics van jou van hoe het ging met Kim en van hoe ze eruit ziet op de foto's, gewoon een combinatie van alles. Ze is ook vroeg oud in vergelijking met de jaren bij andere paarden/ ponys.

Nogmaals heel veel sterkte.

Fortitude

Hier ben ik stil van. Ik las de titel en dacht nee... Niet weer jullie. Ik dacht juist te hebben gelezen dat Kim weer wat onder controle was.

Geniet van ieder moment, iedere seconde. Wat zijn jullie toch mooie mensen met zo'n groot hart voor jullie paarden. Ik weet zeker dat Kim straks met een hart vol liefde voor jullie zal gaan. Dat kan niet anders.

Life isn't measured by the number of breaths you take, but by the moments that take your breath away Y;(

puppy1128

Waaaaat?!? Nee, niet kim! :oo

Ik las via je berichten op bokt af en toe al dat het vrij ernstig was.. Maar toch, is het vrij onverwacht, zo snel..

Ik wil jullie in ieder geval heel veel sterkte wensen.. En vooral blijven genieten van de momenten samen, nu het nog kan. :(:)

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:36

|( ach nee toch... sterkte ermee!

wat fijn voor haar dat ze zo'n heerlijk leven gehad heeft bij jullie en dat ze mag gaan als het niet meer kan..

geniet nog even van alle mooie momenten samen :(:)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:38

Ach nee toch...
Wat een akelig bericht.

Ik wens jullie nog een fijne, liefdevolle tijd toe.

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:39

Heel erg veel sterkte en geniet van deze zomer :(:)
Ik was altijd een stille meelezer van je topics en ik vond ze altijd prachtig, geniet van alle mooie momenten deze zomer en ook van je prachtige kudde Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:44

Bedankt voor alle lieve, meelevende reacties. :+: :o

Ik weet dat er een hoop mensen zijn hier op Bokt die weten wat voor pijn je voelt als één van de dieren waar je zo zielsveel van houdt en mee verbonden bent er binnenkort niet meer zal zijn.
Je kunt niet anders dan eerlijk zijn, maar het valt zo ontzettend zwaar en er valt een groot gat in je hart.

De CPL was gelukkig de laatste maanden mooi onder controle, we reden Kim om de dag en ze kreeg lymfe drainage therapie en deze combinatie deed wonderen; 1 van de 2 was niet voldoende geweest.
CPL heeft helaas een grillig verloop en het is een kwestie van tijd tot de volgende uitbraak zich aandient.

Maar het is zo ontzettend onwerkelijk... Kim is de reden waarom ik nu in het leven sta op deze manier, waardoor ik [naam] heb leren kennen, samen ons huis, onze paarden, onze eigen stal...
Een leven zonder haar en vooral de paddock/kudde zonder haar is gewoon niet voor te stellen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:48

De pijn ken ik maar al te goed.

Bij mijn eigen paard wist ik al tevoren dat hij ingeslapen ging worden en dat was een moeilijke periode.
Gelukkig had mijn paard een leuke leven.......en toen zag ik het........het is ook voor hem klaar en toen liet ik hem gaan.

Het leven mag niet een lijdensweg worden.

Ik begrijp jou helemaal en het is echt een goede beslissing, hoe moeilijk het ook is.

Een troost en dat had je goed "voorgevoeld", want je hebt haar zoon...........en dus leeft Kim in hem voort zonder pijn en ongemak.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 18-05-17 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

mina_dero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:48

heel veel sterkte ik kende kim niet persoonlijk maar ik vond je video's altijd geweldig vooral hoe gek en goed ze in springen is volgens mij is kim de bekendste koudbloed van nederland heel veel sterkte

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:51

Het voelt inderdaad als een gat in je hart..

Ik hoop dat je het ook weer even los kan laten en in het hier en nu kan zijn. Zonder te denken aan de dag die gaat komen. Geniet van die mooie zomer. Geniet van je mooie merrie en al het moois wat het je heeft gebracht. Laat de schaduw nog niet toe en geniet van de zon.

Heel veel sterkte. Uiteraard ook aan Maarten.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:53

Jemig, hier af en toe per toeval meelezer en ik schrik ervan..
Ik heb zo gelachen destijds om oa de filmpjes van Kim en (een meegesleurde, blijf vasthouden) Maarten!
En jullie foto-topics, Beer die werd geboren (die nu echt al groot is, zag ik) en dan dit...
Poeh... Verdrietig maar ook krachtig besluit...

Lees dus ook net pas dat jullie Vince onlangs ook verloren zijn.
Vond hem zo goed bij jullie passen en wat Maarten ermee deed, was zo lekker ...gewoon doen.

Ik wens jullie nog mooie Kim momenten toe in de komende periode (als dat lukt... Ikzelf heb nl 2 mnd doorgemaakt met mn vorig paard waarvan ik wist dat het einde eraan kwam en ik vond dat echt super zwaar...hoop dat het voor jullie anders voelt iig).
Heel veel sterkte en kracht gewenst iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:56

Houden van betekent ook vaak loslaten. Lieve Tineke en Maarten, ik kon het net niet drooghouden bij het lezen van het topic. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen :* en hoop dat jullie van de laatste periode met Kim kunnen genieten en nog mooie herinneringen kunnen maken