nonskagek schreef:TS: wat ga je op een machtige manier met die opmerkingen om. Je staat er ver boven. Chapeau! Ik denk dat menig ruiter maar een voorbeeld kan nemen aan hoe jij dat paard aan het sjouwen hebt. Misschien af en toe wat strak en op de voorhand, en je bent soms niet helemaal mee in de bewegingen. Maar iedere ruiter, ieder paard en iedere combinatie heeft verbeterpunten, en ik denk dat jij de jouwe wel weet. Daarnaast ook nog eens respect voor je plan van aanpak qua afvallen. Ik hoop dat je het doorzet! Rete gave bok en lekker zo door puzzelen!
Eigenlijk reageer ik nooit in topics, maar deze gaat me aan het hart. Ik vraag me oprecht af of mensen wel door hebben hoe vre-se-lijk erg je iemand het leven zuur kan maken met zulke ongenuanceerde opmerkingen. Ik snap dat we allemaal paardenliefhebbers zijn, maar mensenlief... dit gaat ook om een persoon! Misschien moeilijk te geloven zo verscholen achter een schermpje, maar het gaat hier om iemand van vlees en bloed. Met een hart en gevoelens. Om dan zo'n iemand zo de grond in te boren... ik zou me de ogen uit mijn kop schamen als ik jullie was. Linea recta straatje pesten en discrimineren dit.
Dankjewel voor jou mooie woorden. Hij mag idd soms nog wat meer op de achterhand. Nu staan de foto's door elkaar en vind ik het tijdens met losrijden nog niet zo belangrijk dat hij gelijk op achter is. Dat is imo totaal niet realistisch. Eerst lekker voorwaards, naar de hand toe. Dan aantreden en achterhand meer onder plaatsen.
Wbt het onderstaande stukje. Dankjewel. Ik wil dat het mij niet raakt. Maar mijn vorige topic heeft mij wrl flink van slag gebracht. Ik ben echt in mijn omgeving gaan vragen of ik echt zo raar bezig ben. En ik heb gevraagd om bloed en bloed eerlijk te zijn. Van niemand kreeg ik negatieve reacties, maar juist heel veel respect. Tjah. Waar ligt dan de waarheid? Ik vertrouw dan nog het meeste op de mensen die mij en mijn paarden echt kennen en niet een paar bokkers die mij, nog mijn paard kennen en zichzelf heel heldhaftig voelen van achter een toetsenbord.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 12-05-17 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt