JoSav schreef:Misschien dat ik deze zomer wel tijd heb wat te organiseren.En anders volgend jaar op veulenbezoek in Verweggistan, haha.
Jaaaaa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk om te zien dat je Dahilly, Mansur en Ghilzai noemt
Stuk voor stuk geweldige hengsten, ik vind ze echt machtig, ze eisen op één of andere manier respect.. Heel erg bijzonder.

JoSav schreef:Retjethorse: vind ik een gaaf compliment, dankjewel.Toch eens met je oom op stoeterijbezoek of niet dan? Misschien dat ik deze zomer wel tijd heb wat te organiseren.
En anders volgend jaar op veulenbezoek in Verweggistan, haha.
Retjethorse schreef:JoSav schreef:Retjethorse: vind ik een gaaf compliment, dankjewel.Toch eens met je oom op stoeterijbezoek of niet dan? Misschien dat ik deze zomer wel tijd heb wat te organiseren.
En anders volgend jaar op veulenbezoek in Verweggistan, haha.
Een bezoek aan de stoeterij in Nederland staat normaal deze zomer gepland, tenminste dat hebben mijn ouders beloofd.![]()
Aangezien ze het te ver vinden om 1 dag te gaan, zouden we er een kleine vakantie aan koppelen. Maar dan heeft mijn oom pech, want iemand moet dan mijn merrie die thuis blijft verzorgen.
ieris schreef:Leuk zeg Rixx, dat je daar stage loopt, inderdaad een hele gave bijzondere plek.
Leuk dat het eerste veulentje er is!
Is het een merrie of hengst?
En welke kleur?
Altijd super schattig die AT veulens!
Ik heb ook zin in die meeting, en zeker volgend jaar naar het noorden!!!

AT zijn trots en willen graag respect en dat stralen ze ook uit.
Leuk dat het eerste veulentje van dit jaar zich alweer heeft aangediend!
Weet je wat het is, je groeit er vaak ook gewoon in. 
Ik vind hem persoonlijk heel erg mwah en word er dus niet warm van. Zoals ik zei: leuk sportpaard. Dat hij in de sport wordt uitgebracht is natuurlijk helemaal
en de wijze waarop hij gepromoot en gepresenteerd wordt is ook
en iets waar veel AT hengsteneigenaren eea van kunnen leren, maar er zijn absoluut crème en dubbel crème AT hengsten beschikbaar die meer kwaliteit hebben, waar ik meer van verwacht en/of naar mijn mening mooiere veulens geven, maar de meerderheid wordt niet zo fantastisch gepresenteerd en dat is een van de grote drijvende krachten achter de relatieve bekendheid en populariteit van Kambarbay in het Westen. Maar misschien kraam ik in de ogen van echte fokkers wel onzin uit.
Het is gewoon wat mij opvalt en daarbij spreekt hij me echt niet aan. I dunno.
het is idd wel erg aanstekelijk als je je een beetje in dit prachtige ras verdiept 
.
.
.
(Loopt een onderzoek over, maar weet niet hoe het zit met de voortgang daarvan...) Haha, gekheid. En daarbij fokken ze ze in Europa vaak veel groter dan in het land van oorsprong en forser ook. En herkenbaar, hoor. Denk dat het een universeel iets is in de paardenwereld. Maar het speelt wel echt een rol, zeker voor leken die niet door foto's heen kunnen kijken. 

Die denkt och, lekker vakantie! En ik maar zenuwpezen...
Jorieke en ik hebben min of meer dezelfde smaak
Ik vind Karaoglan ook een van de mooiere hengsten als het gaat om het gehele plaatje.