Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YellowGray schreef:Op de filmpjes in 2014 vind ik hem stijf, de meest recente is hij echt kreupel en ik vind zijn bespiering ook veel minder dan in 2014. Zou toch een second opinion nemen bij een andere arts. Zelfs als het stijfheid is had dat écht moeten verbeteren in 2 jaar tijd.
xLeoniee schreef:The_Cat schreef:TS, zou het misschien kunnen dat je paard last heeft van artrose of spat?
Het lijkt op mijn pony die spat had inderdaad.. precies dezelfde manier van lopen

Ianrowan2009 schreef:Ik denk dat aan de insteek van dit topic volledig voorbij is gegaan, en dat TS niet zo goed meer weet wat ze met ( sommigs best heftige ) reacties moet.
Ik kan uit de OP opmaken dat TS zich echt van geen kwaad bewust is, gezien haar reactie later in dit topic dat de pony in haar ogen stijf is en gebrek aan spieren heeft.
Daarbij komt ook dat TS zelf in al haar andere topics laat zien dat ze echt super maar dan ook echt super lief en begaan is naar haar pony toe!
Ze zal haar pony echt niet doelbewust 'stuk' rijden zoals sommige reacties hier vertellen.
Ik schrik echt van de sfeer die hier in dit topic hangt en misschien is het dan ook een goed idee om TS op een andere manier te benaderen want echt waar sommige zouden hun reactie eens terug moeten lezen.
Dat de pony niet goed loopt is te zien in de filmpjes maar de manier waarop dat meerdere malen gemeld is...
Je vangt immers meer vliegen met stroop dan met azijn!
bruintje123 schreef:Dus jij beweert dat andere geen hart hebben?
Mooie gedachte en mening zeg.
Ik denk dat een heleboel mensen een hart hebben, maar een ernstig kreupele pony zien en zich compleet verbazen dat ts als eigenaar dat zelf niet ziet en later ook nog eens bagatelliseert.
En ja dat het paard ontzettend braaf is en zich dit laat gebeuren. En waarschijnlijk alleen maar de thiedeman en sporen nodig zijn omdat zijn lijf niets anders kan momenteel dan zijn hoofd omhoog houden en niet voorwaarts zijn door pijn.
bruintje123 schreef:Bespreken met haar ouders? Ts is 28.