Oh je had gelijk Emma! In de spam box... jij rijd ook met een fries mee of niet?
iEmmaaa
Geplaatst: 25-05-17 07:18
Ja! ik rij met mijn Friese merrie en mijn vader gaat hardlopen. Wilde eigenlijk graag 15 km doen, maar dat was niet mogelijk dus dan maar 10 km haha.
Wij zijn trouwens te herkennen aan een zwart dekje met in het zilver ons logo met 'fan Huitema' erop hahaha
Welke afstand ga jij doen?
suikermeisje
Geplaatst: 25-05-17 07:25
Ik heb dinsdag mij en m'n vriend opgegeven voor de 10km in juli in Arnhem. Is daar ook een wedstrijdklasse? Vriendje is wel fanatiek en zou dat wel willen geloof ik.
Leuk!!! Wij rijden de 5! De hardloopster loopt twee weken later de vierdaagse dus dan is trainen daarvoor ook wel erg belangrijk! Suiker meisje ze hebben het wedstrijd element weggelaten. Ik weet nog niet of wij iets herkenbaars hebben!
Mijn herkenbare iets is dat ik met een mega schimmel mee rijd, zelf heel klein ben en voor de zekerheid wel een slofje eraan heb (soms gaat ie heel hard rennen, en dan ben ik een behoorlijke handige ruiter maar krijg ik het niet voor elkaar).
Mijn vriendje wil z'n Viking run T-shirt aan. Ik wil roze
iEmmaaa
Geplaatst: 25-05-17 14:55
Het wedstrijd element is weggehaald, maar je tijd wordt nog wel bijgehouden. Vorige editie waren sommige teams zo fanatiek, dat er wat 'onhandige' situatie ontstonden. Daarom is er nu gekozen dit weg te laten om ervoor te zorgen dat alles leuk en veilig blijft.
Spoiler: Ik ben freelancer voor Bit dus had wat extra info gekregen .
Inschrijving is gelukkig goed gegaan. Las net dat alleen een Martingaal als hulp teugel toegestaan is. Rij buiten meestal met thiedeman ivm haar overmatige enthousiasme (en onbehouwenheid Hihi)
Ik wil binnenkort ook een keer meedoen, maar kan niet echt vinden wanneer er weer eentje in de buurt van Limburg is. Heb die in Kronenberg net gemist. Weet iemand of er al meet datums en plaatsen bekent zijn?
Heel dapper met die hitte. Train je voor continu draf? Wij hebben onze afstand gewijzigd van vijf naar tien. Het wedstrijd element is er uit en je kan neem ik aan tussendoor wel stukjes even stappen.