Wij zijn ook op de terug weg. Met een d pony in de trailer. Prijzen lagen idd hoog. Maar goed de prijzen liggen op het moment sowieso hoger dan de afgelopen jaren.
Marisje76
Geplaatst: 07-11-16 11:27
Zo alweer thuis...wat ik er van vond...hmmm dwergjes kei Zielig konden amper lopen.. Idd veel Friezen en tinkers vond over het algemeen paarden in goede conditie alleen achteraan wel buts paarden met superslechte hoeven. Wilde deze maar ze vroegen 600
Weet iemand misschien wat er voor deze merrie werd gevraagd? Meerdere keren bij gestaan. Ook een x ruim een halfuur...Maar geen handelaar. Handelaren ernaast wisten ook niet bij wie ze hoorde.
Naam hangt er toch bij ? Niet te vinden op google ?
RianneH
Geplaatst: 07-11-16 11:37
Het is een 'long shot', maar voor een vriendin Iemand toevallig een Fries hengstveulen gezien/gekocht met de naam Fedde? Hij schijnt naar Hedel gegaan te zijn nadat ie opgehaald is van de week. Het is een kruising Barok Pinto x Fries, maar geheel zwart.
Wauw wat een knapperd! Zal ook wel een flink prijskaartje aan zitten als ik zo de andere prijzen lees..
Die dwergjes, worden die niet afgekeurd? Las dat ze amper konden lopen etc?
robert45
Geplaatst: 07-11-16 11:48
Onze trailer is zojuist achter de auto weggehaald en gestolen... Broer is nu bezig met politie. Is toch niet te filmen dit.
LukieBradley
Geplaatst: 07-11-16 11:51
Die van ons was of liever gezegd is, heeft ook wat dwerg kenmerken. Mensen zeiden dat ze kromme beentjes had etc. Dat ding is nog sneller dan het licht en doet het normaal prima Sommige kleintjes willen ook gewoon niet aan het touw meelopen, dat geeft ook al vertekend beeld vind ik. Vond erg veel mensen oordelen terwijl ze er eigenlijk niets van wisten. Maar dat blijft je (goedbedoeld) altijd houden.
Edit; trailer weg gehaald bizar
_love12_
Geplaatst: 07-11-16 11:51
robert45 schreef:
Onze trailer is zojuist achter de auto weggehaald en gestolen... Broer is nu bezig met politie. Is toch niet te filmen dit.
Ik hoop dat zij straks netjes meekomt naar huis (ben zelf al weg) dan kan ik ze mooi koppelen aan mijn eigen merrie. Die verhuist waarschijnlijk naar een wei met meer beweging en ik mocht een vriendje lenen van de man waar ze officieel van is
Iris82
Geplaatst: 07-11-16 11:57
robert45 schreef:
Ohh, wat vreselijk balen....
Loraine1985
Geplaatst: 07-11-16 11:59
Er stond een hele gave stippel, iemand een idee voor hoeveel die is weg gegaan?
Wat klote van die trailer... hoe asociaal
SaraViavia
Geplaatst: 07-11-16 12:02
Oef Robert45 dat is wel heel erg! Wie doet zoiets! Misschien handig om even n foto in het topic te plaatsen van de trailer. Dan kunnen mensen er nog naar uitkijken. En kenteken. Succes!
angelpam
Geplaatst: 07-11-16 12:02
Pff klote van je trailer zeg. Hopelijk vind je hem nog terug daar.
Die stippel heb ik idd ook zien staan. Groot paard.
Loraine1985
Geplaatst: 07-11-16 12:07
angelpam schreef:
Pff klote van je trailer zeg. Hopelijk vind je hem nog terug daar.
Die stippel heb ik idd ook zien staan. Groot paard.
Ja super gaaf. Kreeg een foto van staleigenaar, die weet van mn zwak voor stippels..