Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Maar waarom ik niet verder weg wil? Omdat ik dan voorgelogen kan worden dat hij goed verzorgd wordt maar in werkelijkheid misschien juist geen eten krijgt of vol beetwondes zit door andere paarden wat me niet gemeld zou worden. En ja sommige mensen zijn zo laks als het om geld draait.
Art_Ificious schreef:Er is nog een optie ipv verder weg te gaan zoeken naar een wei.
Ik zou aan de stalbazin kunnen vragen of Harley bij de weidepaarden mag staan (kleine groep diverse leeftijden oa een jaarling en paarden die niet gereden worden). Die staan op een grotere wei tezamen. Maar die komen in de winter vanaf november ook weer op stal te staan. Dus zou hij er maar voor 3 maanden bij kunnen staan.
Op zich wel beter maar of Harley erbij mag is weer de vraag.
Ook zou Harley de beek in kunnen vallen (diepe en brede gracht) als hij opgejaagd zou worden door de groep. Er staat geen draad langs namelijk.
Maar waarom ik niet verder weg wil? Omdat ik dan voorgelogen kan worden dat hij goed verzorgd wordt maar in werkelijkheid misschien juist geen eten krijgt of vol beetwondes zit door andere paarden wat me niet gemeld zou worden. En ja sommige mensen zijn zo laks als het om geld draait.
Art_Ificious schreef:Maar waarom ik niet verder weg wil? Omdat ik dan voorgelogen kan worden dat hij goed verzorgd wordt maar in werkelijkheid misschien juist geen eten krijgt of vol beetwondes zit door andere paarden wat me niet gemeld zou worden. En ja sommige mensen zijn zo laks als het om geld draait.
Art_Ificious schreef:Er is nog een optie ipv verder weg te gaan zoeken naar een wei.
Ik zou aan de stalbazin kunnen vragen of Harley bij de weidepaarden mag staan (kleine groep diverse leeftijden oa een jaarling en paarden die niet gereden worden). Die staan op een grotere wei tezamen. Maar die komen in de winter vanaf november ook weer op stal te staan. Dus zou hij er maar voor 3 maanden bij kunnen staan.
Ook zou Harley de beek in kunnen vallen (diepe en brede gracht) als hij opgejaagd zou worden door de groep. Er staat geen draad langs namelijk.
Maar waarom ik niet verder weg wil? Omdat ik dan voorgelogen kan worden dat hij goed verzorgd wordt maar in werkelijkheid misschien juist geen eten krijgt of vol beetwondes zit door andere paarden wat me niet gemeld zou worden. En ja sommige mensen zijn zo laks als het om geld draait.
Wendy_Komen schreef:Art_Ificious schreef:Maar waarom ik niet verder weg wil? Omdat ik dan voorgelogen kan worden dat hij goed verzorgd wordt maar in werkelijkheid misschien juist geen eten krijgt of vol beetwondes zit door andere paarden wat me niet gemeld zou worden. En ja sommige mensen zijn zo laks als het om geld draait.
Misschien een harde opmerking, maar veel slechtere verzorging dan nu kan bijna niet... Zowel de stalling als "verzorging" is dusdanig slecht dat in belang van de pony ik heel hard hoop dat je dit heel snel gaat in zien...
Art_Ificious schreef:Liet bedankt maar in het buitenland zetten kan ik echt niet doen. :/
Hier in de buurt zijn er maar enkele en ben overal wezen kijken en verhalen gehoord. Geen enkele is echt perfect.
En dat kun je ook ergens in mijn berichten terugvinden (jullie spitten toch graag hier doorheen).
En ik kan verder weg niet wat wat als de veearts moet komen voor inenting en ontworming/tanden? Ik geraak er zelf niet wegens geen vervoer