Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ook vraag ik me af wat de gebruiksdoelen zijn als je een paard van de markt koopt, bij een rij of fok paard weet je nooit hoe die is, dus dan zouden de meesten een jonkie kopen toch? Hoe zit dat precies, neem aan dat de kopers een eigen grond hebben? Vaak zie je dat mensen elk jaar nieuwe erbij doen. Amaryllis schreef:Ik heb nog lekker met een grote ruin staan knuffelen die voor het gemeentehuis stond. Was aan 1 oog blind. Wat een scheet. Mensen namen m waarschijnlijk mee naar huis want ze wilden m niet voor de dood wegdoen.
Dan moet ik echt mijn innerlijke Penny temmen.. Ik had m zo meegenomen!

Willeke_ schreef:wisky schreef:[ [url=m/N6QDDP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze dame staat daar.
Ik zou haar zo graag in mijn weiland een kans geven maar ik ben niet op de markt.
Wie kan er vragen hoeveel ze kost en hoe oud ze is?
Begreep dat deze al verkocht is voor de slacht
SaraViavia schreef:Dirk Kroon gaat zo volgens mij export laden. Staan vooral grote friezen klaar

Dustinlover schreef:Ik ben al weer wakker zo bed uit en eten en om half 2 laden.
Mij kun je niet voorbij lopen zonder niet op te vallen haha. Ik heb blauw haaren zal een roze jas aan hebben. Ilse_89 loopt ook bij mij dus niet missen

__elise__ schreef:SaraViavia schreef:Dirk Kroon gaat zo volgens mij export laden. Staan vooral grote friezen klaar
Had hij de paarden en pony's gekocht met de afkorting DK? Dat waren er heel wat bij elkaar en echt van alles wat.. Ik vroeg me wel af er gebeurd met die pony's. Gaan die voor de handel weg of voor de slacht?
SaraViavia schreef:Deze ging pas rond 16h30 van de markt af. Zat helemaal vol Friezen. Raakte er eentje in t midden in paniek en kwam met zn hoef tussen de BOVENSTE tralies. Tja dan helpt het niet echt om met stokken door de tralie te gaan slaan. Ging er echt hard aan toe. En dat moet nog naar Spanje...
[ [url=m/8Sl6Y4.png]Afbeelding[/url] ]