Zo mooi! Het geluk komt op je pad. Je liefde voor en ervaring met James ga je meenemen in het avontuur met Nick en zo zal Nick altijd een stukje James meenemen. Hij zal ook voelen hoe gelukkig je ervan wordt. Alles komt op zijn pootjes terecht. Het heeft gewoon zo moeten zijn! Veel geluk samen.
Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties! Doet me goed! Nick staat heerlijk met Bliksem in de weide. Alsof ze al jaren zo staan! Heb hem al een paar keer zien liggen slapen terwijl Bliksem de wacht hield, pal naast hem. Mooi om te zien! Heb net heel fijn lekker staan kroelen met hem. En hij vond het lekker hihi. En ik vond het leuk.
Wat ontzettend fijn dat je een nieuw maatje hebt gevonden!! Erg blij om het te lezen, fijn dat hij ook zo goed met Bliksem gaat. Hij ziet er lief uit en zo te lezen is hij dat ook Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook getwijfeld heb je een berichtje te sturen toen ik je adv. zag. Helemaal niet zo dat ik mijn ruin kwijt wil, maar ze krijgen zo'n goed leven bij jou dat ik wel even twijfelde! Haha.
Heel veel geluk gewenst met hem!!
Zil
Geplaatst: 16-06-16 22:32
Maflinger_S schreef:
Wat mooi zo. Nu heb je James in je hart en Nick in je leven. Da's een bijzonder tweespan.
Ik ben vast een beetje mosterd na de maaltijd, maar ben vooral een meelezer... Maar dit verhaal is te prachtig om niet te reageren. Wat een top ex-bex-bazinnetje ook van Nick... Heel heel veel plezier met hem.
Wat fijn voor je dat na het verlies van James, je weer zo'n geweldig maatje hebt! James is wel heel bijzonder geweest, zie ik uit je filmpje. Heel veel geluk en plezier gewenst met Nick
WendyLotte
Geplaatst: 17-06-16 10:14
Wat fijn voor jullie zeg ! Heb je advertenties en topics gelezen. Vond het zo erg voor je. En wat een plaatje van een haflinger. Ik hoop dat je nu rust gaat krijgen en vooral veel plezier. En dat wij nog maar vaak mogen mee genieten met je topics. Ook deze heb ik gelezen met tranen in mijn ogen... *zucht* Zonder James te kort te doen, hoop ik dat dit sprookje voorlopig eindigt met : Ze leefde nog lang en gelukkig !
silvia58
Geplaatst: 17-06-16 10:50
Chasey schreef:
Soort zoekt soort Ik ben zelf ook een mafkees.
Hihi.....ik wilde het eigenlijk niet zeggen Maar dat is wat ik net tegen mijn man zei toen ik de foto zag
Nogmaal heel veel geluk met Nick Het is jullie echt gegund !
Wat fijn dat je een 'nieuw' maatje hebt gevonden! Nick gaat het super hebben met jou, ik hoop weer heel veel van jullie avonturen te mogen zien op bokt! Veel plezier samen
Wat mooi ! Ik gun dit geluk jullie heel erg na deze moeilijke periode. Zo te zien vinden Nick en Bliksem het ook mooi.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-16 11:04
Dankje allemaal
TOen Nick net bij ons kwam werd al gelijk duidelijk dat hij skippyballen en alles wat daar op lijkt maar rare dingen vindt. Heb gisteren hem rustig kennis laten maken met de fitnessbal! Om te laten zien dat ze NIET bijten
Wat is dat?? (snuif snuif)
Hij durfde er echt niet naar toe. Dus ik ben op de bal gaan zitten, nou vooruit toen kwam hij wel. Beetje brokjes geven terwijl hij bij mij stond en ik op dat enge monster zat. Ben toen voorzichtig opgestaan. Poeh, dat ding!! Dus Nick weer een stap achteruit. "Kom joh, dat ding bij niet hoor!'. Nou vooruit. Hij kwam dichterbij en ik beloonde hem zo uitbundig dat hij schrok van mij. Stond ie weer 3 meter verderop. Toch maar iets minder uitbundig beloond en na een paar min had meneer door dat als hij met zijn neus op de bal tikte hij een brokje kreeg.
Ja, daar staat Ma Flodder weer. Mis alleen de sigaar en de fles Whisky Maarrr. Nick raakt de bal met zijn neusje aan! Goedzo!
Molentje van David vond hij trouwens erg leuk. Want die kan je draaien met die grote lippen