Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Murosch schreef:Nee hoor, als je twee paarden bijvoorbeeld ZZ-Z hebt geklasseerd dan mag je daarna elk paard starten vanaf ZZ-L (1 klasse er onder). Dat is al zo zolang ik me kan heugen.
TS wat een geweldige prestatie, echt heel erg gaaf. Dat toont maar weer, waar een wil is is een weg!
)kerensa schreef:Super knap wat je met Wohlan bereikt hebt Dorine.
Maar eerlijk is eerlijk. Je moet wel een steekie los hebben in je bovenkamer om het paard van de 1e foto te kopen![]()
![]()
2a54z6e45r6r schreef:Heel mooie verandering! Top!
Alleen snap ik niet hoe je dan opgelicht bent? Je zag toch wat je kocht?
mariekerocky schreef:Wauw wat ontzettend gaaf, het is echt een heel ander paard geworden! Ben benieuw hoever jullie gaan komen!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd waardoor je besloot hem te kopen, want zoals je hem op de eerste foto ziet zou ik hem persoonlijk hebben laten staan. Bewoog hij dan zo goed? Hadden jullie gelijk een klik? Of dacht je toen met wat training komt het wel goed?
Dorine92 schreef:mariekerocky schreef:Wauw wat ontzettend gaaf, het is echt een heel ander paard geworden! Ben benieuw hoever jullie gaan komen!![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd waardoor je besloot hem te kopen, want zoals je hem op de eerste foto ziet zou ik hem persoonlijk hebben laten staan. Bewoog hij dan zo goed? Hadden jullie gelijk een klik? Of dacht je toen met wat training komt het wel goed?
Eigenlijk gewoon onderbuikgevoel volgen. Net als wat ik nu met mn volgende domme actie aan het doen ben
Nou als het met je volgende projectje weer zo afloopt is het prima toch, heel veel succes met allebei! Dorine92 schreef:2a54z6e45r6r schreef:Heel mooie verandering! Top!
Alleen snap ik niet hoe je dan opgelicht bent? Je zag toch wat je kocht?
De verkoopster zei dat ze hem al zn hele leven had en dat ie nog nooit kreupel is geweest en nog veel meer dingen. Allemaal niet waar. Hij was aan haar verkocht als zijnde ongeschikt voor de sport voor 500 euro, omdat ze had beloofd hem op de wei te zetten en beetje mee te tutten.
Daarnaast had ik hem op proef en mocht ik hem terugbrengen zonder opgaaf van reden volgens het contract. Maar dat weigerde ze en ze nergeerde al mn berichten
Hevonen schreef:Paard is ontzettend mooi geworden. Gefeliciteerd!
Alleen ligt jouw zadel wel extreem ver naar voren op de laatste paar foto's. Misschien moet er iets worden aangepast.
Haha, ik zat met mijn vriend dit topic te bekijken en we dachten echt allebei: "nah dit kán gewoon niet echt zijn!" Maar dus toch! Chapeau!
velvetblack schreef:Wat een verandering!! Ik ben geen sport liefhebber qua paardensport, maar voor dit dier is het enorm goed geweest. Zal voor hem een stuk prettiger zijn.
TS, heeft die vorige eigenaresse niet zoiets van: oliebol, wat heb ik dit beestje aangedaan?
Dorine92 schreef:velvetblack schreef:Wat een verandering!! Ik ben geen sport liefhebber qua paardensport, maar voor dit dier is het enorm goed geweest. Zal voor hem een stuk prettiger zijn.
TS, heeft die vorige eigenaresse niet zoiets van: oliebol, wat heb ik dit beestje aangedaan?
Zij zal ook dr best hebben gedaan. En gedaan hebben wat ze dacht dat goed was. Ze heeft altijd het beste voor hem gewild. Daarom deed ze hem voor een schijntje weg als troetelpaardje. Ze is heel blij om te zien dat hij zo goed gaat nu