Wohlan: van opgelicht naar lichte tour

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: Wohlan: van opgelicht naar lichte tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:18

Ge-wel-dig!!!!! Petje af en respect meid!!

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:22

Bizar! Wat een transformatie! +:)+

Kaatje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:22

Super knap wat je met Wohlan bereikt hebt Dorine.
Maar eerlijk is eerlijk. Je moet wel een steekie los hebben in je bovenkamer om het paard van de 1e foto te kopen :') :') :')

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:33

Murosch schreef:
Nee hoor, als je twee paarden bijvoorbeeld ZZ-Z hebt geklasseerd dan mag je daarna elk paard starten vanaf ZZ-L (1 klasse er onder). Dat is al zo zolang ik me kan heugen.

TS wat een geweldige prestatie, echt heel erg gaaf. Dat toont maar weer, waar een wil is is een weg!

Dat is al bij 1 paard , ik heb met mn vorige ZZZ met winst gereden en zou nu gelijk ZZL mogen starten ( contact met de knhs gehad ;) )

TS vind het heel knap wat je bereikt hebt met hem ... zegt ook wel wat over zijn instelling volgens mij een heel fijn paard .
Laatst bijgewerkt door moniek21 op 13-06-16 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:33

Heel mooie verandering! Top!
Alleen snap ik niet hoe je dan opgelicht bent? Je zag toch wat je kocht?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:44

Zo gaaf! Echt een pracht paard is het geworden, jullie zijn zeker ver gekomen :)

Stuyr haar een berichtje en zeg bedankt voor dit paard met een foto er in :+

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:45

2a54z6e45r6r schreef:

Ze wou het paard op proef hebben met een contract. Wanneer ze het paard niet goed vond mocht ze het terug brengen.
Maar dat kon niet omdat de verkoper in griekenland zat.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 17:47

kerensa schreef:
Super knap wat je met Wohlan bereikt hebt Dorine.
Maar eerlijk is eerlijk. Je moet wel een steekie los hebben in je bovenkamer om het paard van de 1e foto te kopen :') :') :')

Klopt. En ik ben al weer bezig met mijn volgende belachelijke actie. Heb een driejarige gekocht terwijl ik hem alleen 3 mooie drafpassen heb zien doen in een paddock van 7 bij 10 ofzo. En dat terwijl ik niet op jonge paarden durf. Wordt vervolgd...
Oh haha kerensa zie nu pas dat jij t bent. Dat weet jij natuurlijk al :D

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:51

Wauw wat ontzettend gaaf, het is echt een heel ander paard geworden! Ben benieuw hoever jullie gaan komen! :)
Ik ben trouwens wel benieuwd waardoor je besloot hem te kopen, want zoals je hem op de eerste foto ziet zou ik hem persoonlijk hebben laten staan. Bewoog hij dan zo goed? Hadden jullie gelijk een klik? Of dacht je toen met wat training komt het wel goed?

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 17:52

2a54z6e45r6r schreef:

De verkoopster zei dat ze hem al zn hele leven had en dat ie nog nooit kreupel is geweest en nog veel meer dingen. Allemaal niet waar. Hij was aan haar verkocht als zijnde ongeschikt voor de sport voor 500 euro, omdat ze had beloofd hem op de wei te zetten en beetje mee te tutten.
Daarnaast had ik hem op proef en mocht ik hem terugbrengen zonder opgaaf van reden volgens het contract. Maar dat weigerde ze en ze nergeerde al mn berichten

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 17:53

mariekerocky schreef:
Wauw wat ontzettend gaaf, het is echt een heel ander paard geworden! Ben benieuw hoever jullie gaan komen! :)
Ik ben trouwens wel benieuwd waardoor je besloot hem te kopen, want zoals je hem op de eerste foto ziet zou ik hem persoonlijk hebben laten staan. Bewoog hij dan zo goed? Hadden jullie gelijk een klik? Of dacht je toen met wat training komt het wel goed?

Eigenlijk gewoon onderbuikgevoel volgen. Net als wat ik nu met mn volgende domme actie aan het doen ben

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 17:58

Dorine92 schreef:
mariekerocky schreef:

Eigenlijk gewoon onderbuikgevoel volgen. Net als wat ik nu met mn volgende domme actie aan het doen ben

Ah oke duidelijk :) Nou als het met je volgende projectje weer zo afloopt is het prima toch, heel veel succes met allebei!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 18:26

Wauw! Geweldig, wat een verandering! Ontzettend gaaf zeg, om ondanks een oplichting zo ver te komen!

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 19:09

Dorine92 schreef:
2a54z6e45r6r schreef:

De verkoopster zei dat ze hem al zn hele leven had en dat ie nog nooit kreupel is geweest en nog veel meer dingen. Allemaal niet waar. Hij was aan haar verkocht als zijnde ongeschikt voor de sport voor 500 euro, omdat ze had beloofd hem op de wei te zetten en beetje mee te tutten.
Daarnaast had ik hem op proef en mocht ik hem terugbrengen zonder opgaaf van reden volgens het contract. Maar dat weigerde ze en ze nergeerde al mn berichten

Oh oke nu ben ik mee :)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:25

Het is dat er hetzelfde koppie op zit, anders had ik niet geloofd dat het hetzelfde paard is!!!

Super transformatie, heel veel succes nog met hem!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 20:39

Echt geweldig dit!
Heel mooi om te zien *\o/*
En ben zeker benieuwd naar wat er met t 3 jarige ding gaat gebeuren, gekke acties zijn de beste *\o/*

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 22:17

Paard is ontzettend mooi geworden. Gefeliciteerd!

Alleen ligt jouw zadel wel extreem ver naar voren op de laatste paar foto's. Misschien moet er iets worden aangepast.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 23:20

Hevonen schreef:
Paard is ontzettend mooi geworden. Gefeliciteerd!

Alleen ligt jouw zadel wel extreem ver naar voren op de laatste paar foto's. Misschien moet er iets worden aangepast.

Zadelpasser is paar maanden geleden nog geweest en komt woensdag weer ter nacontrole. Er ligt niks ideaal op zo'n rare rug, dat zal je begrijpen. Maar hij komt niks tekort hoor. En verder naar achter is al helemaal geen optie want dan krijg je daar druk op verkeerde plekken. Schouder heeft geen ruimte over maar het kan net.
Tandarts, osteo, dierenarts, hoefsmid en alles wat je maar kunt verzinnen: ik nodig ze allemaal op tijd uit

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 23:23

Wauw! Wat 'n prachtpaard is hij geworden! Jullie zijn vast een top team!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 08:49

Wat een verandering!! Ik ben geen sport liefhebber qua paardensport, maar voor dit dier is het enorm goed geweest. Zal voor hem een stuk prettiger zijn.

TS, heeft die vorige eigenaresse niet zoiets van: oliebol, wat heb ik dit beestje aangedaan?

Zizipicoleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:00

Heel goed gedaan, TS! _/-\o_ Haha, ik zat met mijn vriend dit topic te bekijken en we dachten echt allebei: "nah dit kán gewoon niet echt zijn!" Maar dus toch! Chapeau! *\o/*

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 09:06

wouw wat een prestatie van jullie als team. Mooi paard geworden.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 11:50

velvetblack schreef:
Wat een verandering!! Ik ben geen sport liefhebber qua paardensport, maar voor dit dier is het enorm goed geweest. Zal voor hem een stuk prettiger zijn.

TS, heeft die vorige eigenaresse niet zoiets van: oliebol, wat heb ik dit beestje aangedaan?

Zij zal ook dr best hebben gedaan. En gedaan hebben wat ze dacht dat goed was. Ze heeft altijd het beste voor hem gewild. Daarom deed ze hem voor een schijntje weg als troetelpaardje. Ze is heel blij om te zien dat hij zo goed gaat nu

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 12:22

Dorine92 schreef:
velvetblack schreef:

Zij zal ook dr best hebben gedaan. En gedaan hebben wat ze dacht dat goed was. Ze heeft altijd het beste voor hem gewild. Daarom deed ze hem voor een schijntje weg als troetelpaardje. Ze is heel blij om te zien dat hij zo goed gaat nu

Bedoelde het ook niet banketstaaf hoor! Maar als ik mijn paardje zo'n verandering door zou zien maken, zou ik me toch wel even banketstaaf voelen. En uiteraard ook blij zijn :j

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 19:25

Het is toch niet te geloven... ik krijg naar aanleiding van dit topic dus weer pb's van mensen die door dezelfde dame opgelicht zijn (bevestigd middels foto via whatsapp). Is er dan echt niemand die haar kan stoppen?