Riel schreef:Wat een emotioneel topic! Ik had traantjes in mijn ogen na het lezen van de OP. Daarna zag ik dat je het topic twee maanden geleden hebt geopend. Ik ben blij om te zien dat je voor Zy inderdaad het juiste huisje hebt gevonden. Je had volgens mij geen beter baasje kunnen vinden voor Zy! Ze passen heel mooi samen. Leuk dat ze ook aan grondwerk/vrijheidsdressuur doen! Geniet van de "spetterende" show over enkele weekjes! Fijn dat Zy, weliswaar op een andere manier, toch in je leven blijft. Het lijkt mij ontzettend fijn om te zien dat het paard waar je zo veel om geeft, het ontzettend goed heeft op zijn nieuwe adresje en zichtbaar geniet van zijn nieuwe baasje.

Hoe lukt het overigens met je nieuwe uitdaging? Wat een knap paard heb je nu te rijden!

Succes!
Awh, bedankt. Ja ik ben ook heel erg blij dat deze mensen op mijn.. nouja Zya haar pad zijn gekomen.
Misschien kan ik als ik er ben van de show wel een filmpje maken 

Met het jonge spookje gaat het wel goed, we zijn even back to basics gegaan (afgelopen weken werk aan de longe gedaan) omdat ze veel spanning toonde in de baan (heel erg gespannen, vluchterig en niet achterin de baan willen komen). Momenteel gaat ze liever stappen en grassprietjes plukken achterin de baan dan keihard rondjes om me heen racen dus vandeweek er weer eens op. Kijken of ze dan ook relaxter geworden is 
Vorige week lekker getut en dr staartje gewassen 

Hopelijk binnenkort een keer een (rij)fotoshootje 
Winged schreef:Ik denk dat je een hele goede keuze hebt gemaakt voor Zyalda. En ook super dat haar nieuwe eigenaresse zo met haar omgaat en oude gewoontes van jou overneemt. Mooi

Dankjewel, was ik wel verbaasd van dat ze t allemaal zo netjes in zich op nam en dat ook zo deed. Had wel gezegd dat als ze dingetjes zo en zo deed dat ze dan ook goed opgevoed zou blijven. Helemaal toppie dus
en verder speelt ze heel wat af met Zya. Die vind t allemaal wel best geloof ik. Helemaal als er iets lekkers te verdienen valt 
Shamanqueen schreef:Wat heerlijk om te lezen dat ze zo'n goed huisje heeft gevonden. Wat geweldig dat jij deze jongedame een kleine kans hebt gegeven om dit geweldig mooie dier te kopen. Volgens mij is ze daar prima op haar plek, mijn tranen maakte plaats voor een glimlach toen ik haar met een lach van oor tot oor op dat prachtige beest zag zitten.
Gaat helemaal goed komen volgens mij!
Ze is 6 dagen per week meerdere uren op stal om te poetsen vlechten knuffelen rijden en spelletjes te doen. Dus die geniet echt wel van haar eigen paard.
Zya vind al dat gefrunnik prima, is niet zon zeikerd en ze is er lekker uit iedere dag. Ook op de wei als t weer t toe laat of in de buitenbak.
Denk dat ze zich wel vermaakt daar 

Knuffelen op commando