Heel veel zin in morgen, stiekem wel een beetje de zenuwen want dit is toch wel Django zijn showdebuut
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bobo2000 schreef:Moonshine schreef:Ik denk meld het hier effe. Voor de mensen die vanuit noord Holland komen. De dijk van enkhuizen Lelystad is dicht zaterdag! Ik kreeg een net een mail over van Equiday.
Fijn...
Heemskerk zit onder enkhuizen en in ieder geval zoals wij altijd van beverwijk naar ermelo rijden rijden we nooit via enkhuizen (nogal om)
Dus je hoeft je geen zorgen te maken gok ik zo!
Hahahaha VisibreTeam schreef:Iedereen is trouwens van harte welkom om Django eens te aaien, hij is DOL op aandacht
Of langs de stand te komen voor een babbeltje, ik vind gezelligheid ook wel oke![]()
EquiDay blijft toch absoluut mijn favo evenement, puur door het type persoon dat er op af komt
Dott schreef:Goedemorguuuuuh! Ik heb er zin in!
Moet zo eerst nog even naar stal om de paarden naar buiten te zetten en daarna gaan we richting ermelo. Had ff gekeken op t programma maar ben waarschijnlijk vooral in hal 2 te vinden. Maar ja, ik ben dan ook nog een "beginner"
VisibreTeam schreef:Iedereen is trouwens van harte welkom om Django eens te aaien, hij is DOL op aandacht
Of langs de stand te komen voor een babbeltje, ik vind gezelligheid ook wel oke![]()
EquiDay blijft toch absoluut mijn favo evenement, puur door het type persoon dat er op af komt
JoycexEnya schreef:Dott schreef:Goedemorguuuuuh! Ik heb er zin in!
Moet zo eerst nog even naar stal om de paarden naar buiten te zetten en daarna gaan we richting ermelo. Had ff gekeken op t programma maar ben waarschijnlijk vooral in hal 2 te vinden. Maar ja, ik ben dan ook nog een "beginner"
Dan zie ik je misschien wel ben daar ook veel te vinden en ook on hal 3
ben alleen niet zo'n held in bokkers herkennen
haha
SkyMarian schreef:San schreef:Ik ben er ook bij. Kom mee met 2Moons en sta een deel van de dag bij de stand. Dus als jullie me daar zien, zeg zeker even gedag!
Jaaaaaa![]()
Mijn witje mag meedoen aan de demo van 2moons. Wij zijn er dus ook bij. Zo ontzettend veel zin in.
En San thanks voor de kans.![]()
![]()
![]()
Nu nog een dagje op het werk concentreren.
) en een proefzakje muesli van PAVO.

Lonneke2001 schreef:Ik heb een touwhalster met 4,2 meter lange leadrope, een middelgrote emmer snoepjes (die kans om voor een paard snoep te scheppen kon ik niet laten liggen) en een proefzakje muesli van PAVO.
Ik vond vooral de demo later op de middag heel mooi, dat was een schimmel en de mevrouw die ermee werkte was hem aan het loswerken en de communicatie was heel mooi om te zien.
Ook vond ik Django echt ontzettend tof, zijn steigers zijn zoooo gaaf!