ZZ kur op muziek met Daijiro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 00:07

essie_blue schreef:
Ik had na het lezen van de reacties een groffe ruiter verwacht, maar ik zie een hele sympathieke proef! Ts rijdt de wissels niet met haar handen, wat een onzin.. Haar hele hulp voor de wissel is groot, zowel in haar hele houding als in haar beenlegging, wat logisch is omdat haar paard wat moeite had met de wissels, dahhh hij is pas 7! :D Het meer zetten voor de pirouette is overigens makkelijker gezegd dan gedaan, maar zeker te oefenen, probeer in je trainingen hem klein en snel te laten galopperen, ook al zijn het maar kleine stukjes. Is moeilijk met zo'n groot paard, maar ik weet zeker dat jullie dat kunnen :D erg leuke kür ook en ik vind jullie een leuke en vriendelijke combinatie! :)

Fijn te lezen dat jij en anderen ook de positieve kanten weten te benoemen :) We trainen inderdaad veel op klein galopperen zonder sprong te verliezen op kleine voltes en in schoudervoor. Wanneer dat fijn voelt lukken die arbeidspirouettes ook appeltje eitje. Helaas krijg ik hem nog niet zo fijn op een klein stukje diagonaal en dat zie je terug in de kwaliteit van de pirouette.

Bedankt voor de leuke reacties!
Laatst bijgewerkt door Angela op 11-01-16 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote aangepast

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:03

Vriendelijk gereden proef met mooie bijpassende muziek. Jullie zijn een leuke combinatie. Jullie komen er wel :j

morris01

Re: ZZ kur op muziek met Daijiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:22

Wat heerlijk om naar te kijken, je zit echt te genieten! Ik vind jullie een leuke combi en je rijd erg vriendelijk, komt wel goed met jullie!

MonDos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:48

Ziet er netjes uit zeg! Mooie Combi!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:31

Weer typisch bokt sommige reacties! Knap gedaan hoor en de aandachtspunten weet je, komt vast goed met goede les van je instructeur, trek je niet teveel aan van de reacties velen komen amper een B proefje rond durf ik te gokken. Mooie combi zijn jullie!!

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 13:14

Dankjulliewel! :)

Mijn trainer stond nog net niet IN de ring tijdens deze kur dus die popelt om alle aandachtspuntjes aan te pakken! En ik ook :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:38

Birmaantje schreef:
Vriendelijk gereden proef met mooie bijpassende muziek. Jullie zijn een leuke combinatie. Jullie komen er wel :j

Helemaal mee eens en ziet er zo gemakkelijk uit! Super! Echt een "happy althlete".

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:12

Ik ben nog steeds heel benieuwd naar een filmpje waar je pirouettes enzo goed gaan en wat je er dan voor krijgt :) ivm bijna zelf zz licht starten

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 17:01

Mij viel op dat je je zit nog zou kunnen verbeteren. Je hangt naar achter en je onderbenen zijn wat 'los'. Probeer die er rustig aan te houden. Verder zit je soms tegen in de appuyementen waardoor je je paard blokkeert en het allemaal moeilijker maakt dan het hoeft te zijn. Pirouettes en keertwendingen waren slordig en overhaast, maar overall vond ik het een sympathieke proef om te zien en ik vind je alles behalve grof rijden.

Gave muziek, leuke combinatie. Natuurlijk zijn er verbeterpunten maar dat is juist de lol van paardrijden toch? :)

lois_e_mooii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:33

gaaf paard!

miep89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 17:15

Heel mooi paard en fijne proef! Knap hoor!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:55

laat ik ten eerste zeggen dat mij jou houding echt positief opvalt! jij zit zo stil.. dat zie je echt maar heel weinig, complimenten! Ik vind het een mooie combinatie. Inderdaad nog een aantal verbeterpunten en meer puntjes op de i (en dan bedoel ik ook gewoon voorbereidingen voor een oefening mee, wendingen netter doorrijden etc.) maar als je hier mee aan de slag gaat komen jullie er wel, springgefokt of niet, want daar kwam ik pas achter nadat ik het filmpje had gezien en de reacties ging lezen!

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 21:46

Bedankt voor de leuke reacties iedereen!

Laura01234 schreef:
laat ik ten eerste zeggen dat mij jou houding echt positief opvalt! jij zit zo stil.. dat zie je echt maar heel weinig, complimenten! Ik vind het een mooie combinatie. Inderdaad nog een aantal verbeterpunten en meer puntjes op de i (en dan bedoel ik ook gewoon voorbereidingen voor een oefening mee, wendingen netter doorrijden etc.) maar als je hier mee aan de slag gaat komen jullie er wel, springgefokt of niet, want daar kwam ik pas achter nadat ik het filmpje had gezien en de reacties ging lezen!

Dankje, klopt! Ik krijg bijna elke dressuurwedstrijd de vraag: 'Is het een gribaldi?' :')