Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rambogirl schreef:Maxime_Dokus schreef:het parkeren is inderdaad erg duur! Nog duurder als je het terrein af moet. Ik denk dat ik en paps hem een stukje verderop neerzetten en dan maar naar de brabanthallen lopen. Kom je dan nog wel binnen als je je auto daar niet parkeert??
Tuurlijk!! Zolang je een kaartje heb maakt het hun niet uit hoe je aankomt.
GQMMS schreef:De zaterdag lopen wij ook vanaf station et naar toe, dat is ook nog wel een stukje volgens mij?
Weet iemand hier hoe het zit met business seats? Zit daar drinken bij in of niet?
! Je zat wel lekker ruim en op een mooie plek, dat wel haha! kiwiwitje schreef:Anoeska27 schreef:Het is jammer dat de startlijsten er zo laat pas op stonden, anders had ik niet meegedaan aan de winactie.
Zonde, misschien kijken of iemand anders van die actie de kaartjes wil hebben? Of op marktplaats gooien?
Nicjuh_ schreef:Op clipmyhorse.tv is alles te volgen. Tv weet ik niet, verwacht derby zaterdag op omroep Brabant en een samenvatting van de gp op NOS..