Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Het bedrag is niet direct overgemaakt : hieronder zie je wat CL hierover mededeelde: Er was sprake van een schuld. Bij Suzanne kon het al niet op haar rekening. Een stichting starten kost heel veel geld dus vandaar op mijn rekening. Voor zowel Pink Ribbon als de manege hadden we 2 aparte spaarrekeningen zodat we de bedragen konden splitsen en bijhouden. In November wilde ik het bedrag overmaken naar mijn gewone rekening. Tussen deze overschrijving zit een dag. De volgende dag bleek het bedrag "weg" te zijn. Nu zit ik al langer in de schulden waarvoor ik mijn kop in het zand had gestoken. De harde realiteit was dat er beslag was gelegd op mijn bankrekening. Ik heb de deurwaarder gebeld, ik ben langsgeweest maar het geld krijg ik niet terug. Ik heb meteen pink ribbon op de hoogte gesteld maar Suzanne (nog) niet want ik vond het omdat pink ribbon toch op de hoogte was "eng" om te vertellen met de kans dat het naar buiten zou komen. Met Pink ribbon tot een oplossing kunnen komen. Uiteindelijk toch aan Suzanne verteld met dit als resultaat. Ik ben er absoluut niet trots op, het vreet iedere dag aan me en ik doe wat ik kan. Het is een hele harde leerschool en mensen zijn hard en trekken keiharde conclusies.
LukieBradley schreef:Het is mijn eigen keus hè om dingen te vertellen en verdedigen die ik weet
Hoe je dat ziet moet je zelf weten maar omdat ik persoonlijk dingen heb gezien, ook van PR naar haar zelf.
Wou ik gewoon dingen verduidelijken.
PR heeft geen factuur gestuurd maar maandelijkse machtiging gemaakt
Geryon schreef:Starbreeze schreef:Joh heel lief dat jij je vriendin zo wil verdedigen maar al zou ze binnen een jaar alles terugbetalen, dan zou er 608,- per maand betaald moeten worden. Geloof je het zelf? Heel veel geld hoor..
Het wordt €730 of €750 per maand. Ik wens haar succes..
fabske schreef:Er kan wel loon beslag of beslag van rekening gedaan worden zonder rechter van de een op de andere dag.
Aldus iemand die schulden had en dit ook heeft meegemaakt en ja ik opende mijn post en had contact met de bedrijven.
Kon niet aan hun eisen voldoen en had loonbeslag en inkomsten op beide rekeningen waren in beslag genomen.
Dus het gebeurd wel.
Je krijgt dan wel een mededeling in de post maar het gebeurd of je nu wil of niet.
Gewoon een bedrijf.
alleen overheids instanties mogen zelfstandig een dwangbevel inzetten VeniVidi schreef:fabske schreef:Er kan wel loon beslag of beslag van rekening gedaan worden zonder rechter van de een op de andere dag.
Aldus iemand die schulden had en dit ook heeft meegemaakt en ja ik opende mijn post en had contact met de bedrijven.
Kon niet aan hun eisen voldoen en had loonbeslag en inkomsten op beide rekeningen waren in beslag genomen.
Dus het gebeurd wel.
Je krijgt dan wel een mededeling in de post maar het gebeurd of je nu wil of niet.
Gewoon een bedrijf.
Deze is dan via de rechter aangevraagdalleen overheids instanties mogen zelfstandig een dwangbevel inzetten