Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarliesV schreef:Sim schreef:Echt wel dat je de drukte merkt! En zeker haag van mensen bij de hindernissen, die verschuift wel, maar druk is het zeker wel over de hele route! Ben er nog nooit geweest dat het niet druk was en je overal simple op je gemakje kan gaan staan kijken. En als de cross klaar is is het helemaal een ramp.....
Maar heb jij dan wel eens gehad dat je een hindernis niet kan zien door de drukte?
Citaat:Alleen bij de waterbak is het soms lastig maar voor de rest heb ik altijd wel de hindernissen goed kunnen bekijken. Ja soms moet je ff een paard of 2 wachten op een beter plekje. Maar ellebogen/dringen enz doe ik niet aan. Ben maar 1.68 lang en heb nooit problemen ondervonden.
Citaat:Maar goed iedereen natuurlijk zijn definitie van druk
Ik heb wel vrij reizen, maar dat helpt niet echt 
Cynn schreef:ikheetesmee schreef:Minimaal de helft van de mensen komt daar niet eens voor paarden maar alleen om te marketen met andere standhouders van t strodorp..
Heel veel zijn zakenlui die er rondlopen, onderhouden van zaken relaties etc.
Heerlijk om te zien als ze met pak rondlopen en het heeft dagen van te voren zwaar geregend en overal waar je kijkt ligt modder.
[/quote]
[/quote]
Silly1972 schreef:Weten jullie wanneer en waar de startlijst voor zaterdag beschikbaar is?