Druppie7711 schreef:Ik heb een vriendin weten te strikken om mee te gaannu nog hopen dat papa t goed vind dat ik n dagje spijbel
Yes het is zeker dat ik ook ga! Heb die maandag stage maar ga een dagje in deze vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Caesar schreef:Ik ga ook weer kijken! Wilde eerst nog een pony meenemen (palomino welsh jaarlingmerrie) maar ik heb geen zin om de hele tijd met een pony te slepen dus ik ga alleen voor de gezelligheid en sfeer! Blijf slapen op loopafstand dus we kunnen ideaal heen en weer voor toilet en hapje eten.

Kletskousz schreef:VickyS schreef:Nogmaals eventjes mijn vraag stellen.
Weet iemand of je als Belg (particulier) een exportkeuring moet laten uitvoeren op een aangekochte pony?
Nee hoeft niet, en zowel kost het 15 euro.dan maken ze het papierwerk voor je in orde.

LukieBradley schreef:Ik ben ook aan het verzamelen, pony's van de boer van de diverse weides naar "huis" halen.
De hoefsmid komt vandaag nog een extra keertje, sommige Nog eens goed (extra) Ontwormen die aan de beurt zijn.
Zoek ook alvast wat paspoorten op en ga maar Door
Wij gaan ook rond jullie koers