Ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan. En is nu al leuk voor de foto's uiteraard!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan. En is nu al leuk voor de foto's uiteraard!
Hoop dat jullie gauw weer in shape zijn om als boegbeelden de H&D te promoten!
. Mijn naam er maar niet op gezet, omdat ik niet super tevreden ben. Maar voor de ruiters is het vast heel leuk 
Rije schreef:Vandaag wordt er een tijdsschema/overzicht geplaatst.
rina schreef:Rije schreef:Vandaag wordt er een tijdsschema/overzicht geplaatst.
De pleasure stond geplant NA de Ranch pleasure. Is dat dan nu ook ineens omgedraaid?
AustriaTrick schreef:Oh ik dacht dat de halter klasses eerst gingen? Van de appies? Ik heb namelijk geen idee hoelaat de sah voor all breed begint. Moet ik van 10 uur ofzo uit gaan?
Romkabouter schreef:Hoe laat is de pauze ongeveer of na welke onderdelen?
. Hij deed enorm zijn best en daardoor waren we 2e in de Allbreed trail, 1e in de Ranch pleasure en 2e ( van de 2
), in de Versatile. Jammer genoeg een DQ in de Ranch Trail omdat de touwpoort naar 2 kanten open kon en ik dus de verkeerde kant nam............weten we weer voor de volgende keer. Het was leuk om te doen.
) en in de Western Riding omdat hij wel erg enthousiast werd in de slangenvolte en teveel bogen/ oversteken reed. Daardoor kon hij wel extra veel wissels springen want die gingen bijna feilloos. Hij heeft het ook naar zijn zin gehad en gedaan waar hij voor kwam; oefenen in een wedstrijd omgeving.