Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ballard_L schreef:farahdiba46 schreef:Op de fot van de fjord met de man erop en het zeil zie je duidelijk dat dat paard al ergens zijn oog op heeft.
Volgens mij was er toen nog helemaal niets aan de handDit was ook 5-10 minuten voordat het gebeurde.
alcootje schreef:Met de beide hengsten gaat het goed.zortin heeft de meeste verwondingen, die zijn opgezet maar zijn gelijk gekoeld en verder behandeld. Gjøvik heeft er niet veel aan over gehouden.
Het gebeurt in een flits en dat beeld raak ik dus niet kwijt. En als je dan die foto's ziet dan hebben Kelly en Dennis enorm veel geluk gehad.
Het blijven hengsten en in een volle ring en midden in het dekseizoen blijft het opletten maar zoals je ziet kan het in een oogwenk gebeurd zijn.
Maar iedereen is er vrij aardig vanaf gekomen en dat is het belangrijkste.
Ballard_L schreef:farahdiba46 schreef:
Volgens mij was er toen nog helemaal niets aan de handDit was ook 5-10 minuten voordat het gebeurde.
Daarom juist.Er gaan vele signalen aan vooraf, als je deze tijdig herkent ben je het voor.
farahdiba46 schreef:Op de fot van de fjord met de man erop en het zeil zie je duidelijk dat dat paard al ergens zijn oog op heeft.
mairead schreef:farahdiba46 schreef:Op de fot van de fjord met de man erop en het zeil zie je duidelijk dat dat paard al ergens zijn oog op heeft.
Van die foto? Of was je erbij?
Dit was geruime tijd voordat de hengsten elkaar aanvielen.
Ik zat bij de TS in de buurt.
De organisatie heeft later ook nog omgeroepen hoe het was met de berijders en de hengsten en had een reactie van de eigenaar van beide dieren met een verklaring van hoe dit heeft kunnen gebeuren. Blijkbaar verschoot een van de hengsten ergens van terwijl ze toevallig net naast elkaar reden, waardoor ze tegen elkaar aan zijn gekomen en daarop ontstond het gevecht... (Als ik het mis heb, wil iemand anders die aanwezig was mij vast wel corrigeren)
Pearlx schreef:Ik had alleen de eerste pagina gelezen en zocht me echt rot naar "een vallende ruiter" op de foto. Nu begrijp ik pas dat er foto's missen. Erg jammer!
Amandavd schreef:Pearlx schreef:Ik had alleen de eerste pagina gelezen en zocht me echt rot naar "een vallende ruiter" op de foto. Nu begrijp ik pas dat er foto's missen. Erg jammer!
Jammer omdat je je niet kon verheerlijken op de foto van een vallende ruiter?
![]()
Oh btw, ze maken het goed hoor, zowel ruiters als paarden. ||![]()
Amandavd schreef:Pearlx schreef:Ik had alleen de eerste pagina gelezen en zocht me echt rot naar "een vallende ruiter" op de foto. Nu begrijp ik pas dat er foto's missen. Erg jammer!
![]()
Pearlx schreef:Amandavd schreef:
![]()
Nee, meer jammer dat ik echt totaal niet begreep in welke context de eerste comments waren geplaatst! en me dus bijna 10 minuten blank heb gestaard waar de ruiter dan was waar iedereen het over had. Omdat ik intussen bij heb gelezen wist ook allang dat de ruiters en paarden het goed maken, een beetje sensatie/ruzie zoeken dit antwoord?
Yvank_ schreef:Ik vind het vooral vreemd dat er zo hard geroepen wordt dat de paarden absoluut niks aan te merken is... aantal jaar geleden zelfde gebeurt met 2 haflingers..toen riep heel bokt CASTREREN!
Ballard_L schreef:farahdiba46 schreef:Op de fot van de fjord met de man erop en het zeil zie je duidelijk dat dat paard al ergens zijn oog op heeft.