Hoelaat wordt de l1,l2 dressuur en b springen verreden op de woensdag en donderdag? Weet iemand dat? Ik zit met 2 paarden die niet samen op de trailer kunnen... Dus moet t wel strak plannen haha
Dat is waarschijnlijk nog niet bekend. Ik denk dat je het wel bij je inschrijving aan kunt geven dat je de paarden een eind uit elkaar wilt starten. Dan zul je wel reactie krijgen of het mogelijk is.
Ik heb nog geen reactie gehad... Gemaild via werk dus zat al te kijken of het niet is over gekomen maar kan er niet uit herleiden dat er iets is fout gegaan! We wachten nog ff af.
Het secretariaat schijnt nog nooit zoveel mail gehad te hebben in de eerste week dus wacht rustig af
Alice13
Geplaatst: 06-04-16 23:14
Ik heb m'n start nummer ontvangen!! Ik kreeg al een automatisch antwoord toen ik terug mailde omdat volgens mij het startgeld niet klopt wat ik moet betalen. Zal wel weer een paar dagen overheen gaan. M'n nummer is 1047, hopelijk brengt het geluk. Hihi
c_alsemgeest
Geplaatst: 09-04-16 09:52
Wij komen dit jubileum jaar weer met een grote groep, net als "vroegah" uit het westen van Nederland. Voor hoe het er nu uit ziet; 12 paarden en 10 ruiters. En natuurlijk een hand vol grooms en gezelligers Kan niet wachten tot het juni is