Maar wel fijn dat je hem zo hebt terug gevonden, maar ik zou wel eens informeren waarom ze zeiden dat hij dood was. Zo'n leugen zou er bij mij niet in gaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem schreef:Wat een bizar verhaal![]()
Maar wel fijn dat je hem zo hebt terug gevonden, maar ik zou wel eens informeren waarom ze zeiden dat hij dood was. Zo'n leugen zou er bij mij niet in gaan.
Tessa_93 schreef:Wat bizar allemaal! En wat vreselijk dat hij zo vaak van hand naar hand is gegaanHopen dat hij nu zijn forever home heeft gevonden !
Wat een lieve eigenaar heeft hij nu!en wat een superleuke foto van jullie !
Die vorige eigenaar wilde gewoon van je af, wat een ontzettend laffe manier om te zeggen dat ie dood is. Bah!
Ayasha schreef:melanie0906 schreef:Wat een bizar verhaal... Jammer zeg dat mensen zo moeilijk doen als de oude eigenaar eens naar dr oude paard vraagt.. Maar veel plezier dinsdag en geniet ervan dat je nog even van hem mag genieten!!
Ik zou niet zeggen dat hij dood is als dat niet zo is maar ik zou ook niet enthousiast zijn over oude eigenaren die vanalles willen.ik koop een paard geen paard+ ex-eigenaar.
Ben wel blij voor TS dat deze huidige eigenaren er geen moeite mee hebben.
mrie schreef:Ayla, daar gaat dit topic niet over.....
ayla31 schreef:mrie schreef:Ayla, daar gaat dit topic niet over.....
Waar dan over? Ze verteld er toch bij met wie ze allemaal contact heeft gehad? Dan hoort dat er dus bij En gaat het ook daarover. Er staat een hele lijst met wie ze allemaal contact heeft gehad, en uiteindelijk kwam ik erachter op het eind dat dit hele topic erover gaat dat ze haar oude paard weer even terug ging zien. Sorry maar kan het erg slecht hebben als mensen hun dier verkopen en daarna nog van de nieuwe eigenaar verwachten contact te houden. Dan hou je je paard en zoek je een andere oplossing voor het minder kunnen rijden.
Chasey schreef:Wat een hufterige mensen lopen hier toch rond op deze aardbol... gatverdakke!
Je kan toch gewoon eerlijk zijn als je het dier weer weg hebt gedaan??? ...
Merry98 schreef:Lieve mensen.
Gistermorgen wist ik niet hoe gauw ik uit mijn bed moest.
De tijd kroop totdat we dan eindelijk vertrokken.
Ongeveer anderhalf uur in de auto gezeten. En toen kwamen we daar in de straat en de zenuwen zaten me een beetje in de weg.
Daar aangekomen. Me netjes voorgesteld en kennis gemaakt.
En uiteindelijk naar t weiland waar hij dan stond.
Toen we aankwamen kwam hij ook.
Ik was wel op t randje om de tranen over mijn wangen te laten rollen.maar heb me een beetje ingehouden. :p
Eenmaal in het land begon die me te besnuffelen.en was die echt wel aan het herkennen. Hij deed precies t zelfde als Hoe hij altijd bij mij deed. Heel hangerig naar me en kijken. Hun daar zeiden ook meestal vind hij t niet eens interresant om te blijven bij andere mensen.
Heb veel foto's van hem gemaakt en uiteindelijk hebben we de paarden opgezadeld en een stukje wezen rijden. T was t terrein af en nog geen 5 minuten verder zaten we in het bos. Schitterende omgeving daar!
Ook had hij echt oog voor mijn vriend die heeft hij destijds ook meegemaakt.
Het is allemaal zo gek. Onwerkelijk.
maar tegelijkertijd voel ik een rust over me heen hangen.
fotootje of iets plaatsen lukt niet.