Hier heb ik echt diep respect voor, zoveel kwijt kunnen geraken én wachten om terug te rijden voor goed te doen voor je paard! Hier mogen veel 'ruiters' een voorbeeld aan nemen.
Wat een prachtig paardje! Net als veel anderen heb ik bewondering voor wat je heb gedaan. Het lijkt me een voorrecht zo'n mooi en fijn paard te hebben. Ik hoop dat je paard je een goede motivatie geeft.
Chrisyeah
Geplaatst: 20-06-15 19:08
Ik reageer nooit zo snel op topics, ben meer een gluurder... Maar wauw wat super knap dat je dit gedaan hebt!!! Echt super knap van je en heel veel succes met je planning, gaat zeker goed komen!!
KyaraMyBest
Geplaatst: 20-06-15 19:12
Wat ben jij goed bezig zeg, top! Ik zie Bo bij een paar fbvriendjes regelmatig voorbijkomen, heerlijk veelzijdig paard volgens mij, k snap dat je daar gauw weer zelf mee aan de slag wil. Veel succes verder!
Respect! Top gedaan! Dat jullie maar heel veel plezier mogen gaan maken samen
zebra89
Geplaatst: 21-06-15 13:12
Wauw wat knap van je, wat een doorzettingsvermogen En een mooie motivatie voor jouzelf --> je paard!!!!
Vind jullie een mooie combi
Anoniem
Geplaatst: 21-06-15 20:09
25 kilo in twee maand, wauw! Maar blijf je nu zoveel sporten? Wat is je eet patroon? Heb je ook een week of dag gehad dat het toch weer "mis" ging? Dat je bijvoorbeeld een week te veel feestjes heb gehad of toch ongezond gegeten zoals vroeger. Zo ja, hoe ging je daar mee om? Had je dan het gevoel dat je weer heel veel was gegroeid?
Wat ontzettend knap van je! Diep respect ook dat je niet je eigen vermaak voor het welzijn van je paard laat gaan! Echt top, fantastisch! Heb helaas wel eens anders gezien. Heel veel succes nog en natuurlijk veel plezier met je prachtige paard!!
Wat goed! Super dat je weer op deze manier kan genieten van je paardje! Zelf ben ik 35kg kwijt. Het geeft zo'n enorme voldoening! En mijn pony is ook meteen de stok achter de deur om niet aan te komen. Succes met verder afvallen! De laatste loodjes zijn het zwaarst
Wat ontzettend knap van je! Je hebt voor je paard gekozen en daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
patricia6
Geplaatst: 29-06-15 15:02
Dat zal balen worden voor de mensen die jouw paard graag leende. Nee hoor geintje top van je dat je zo met je gewicht bezig bent. En wat een leuk paard, zet em op dan zie ik je wel voorbij scheuren op het strand. Succes