Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gebleven
En een heel vriendelijke uitstraling.
ik hoop dat je er heel veel plezier mee mag beleven!
veel plezier met hem
Hij is de afgelopen dagen dus maar in z'n achteruit heel het pad uitgelopen. Kwaad dattie op me was hahaha!! 
). Zouden ze dat van mams geërfd hebben? Eraan trekken helpt niet, maar met het touwtje zwiepen bij hun kont, of zachtjes met het zweepje aantikken wel, heb ik ontdekt 
(ik doe aan clickertraining). VogeltjeM schreef:Grappig, dat stilstaan als ze geen zin hebben doen die van mij ook allebei (halfbroertjes van de jouwe). Zouden ze dat van mams geërfd hebben? Eraan trekken helpt niet, maar met het touwtje zwiepen bij hun kont, of zachtjes met het zweepje aantikken wel, heb ik ontdekt
Die van mij doen dat vnl als ik ze 's ochtends kom halen, dan liggen ze altijd met zijn allen te rusten. Over het algemeen gaan ze wel graag mee, ze vinden het grondwerk heel leuk(ik doe aan clickertraining).
de supporters hebben we in ieder geval al.
HorseyDude schreef:Hoe rond is zijn buikje al van al het eten?

Daaaphxx schreef:DA is niet meer geweest.. hij zou komen om een merrie te scannen maar de dekking was mislukt. Ik baalde als een stekker natuurlijk.
Wonder boven wonder zag zijn zak er de volgende dag mooi schoon en 'leeg' uit, en zo is het ook geblevengebleven
Verder zijn we lekker aan de wandel.. hij trekt zich niks aan van fietsers, maar auto's vlak achter hem vind hij wel heel spannend.
Eergister reed er een auto hard voorbij en het is goed dat hij niet naast ons heeft geremd anders had hij een hoef tegen zijn auto gehad.. Aso.![]()
Daarom dus maar met een zweepje de weg op zodat ik het wat kan bijsturen bij zijn kontje als er een auto langs komt.
Als het rustig op de weg is geniet hij er enorm van. Gister een late avondwandeling en hij had het helemaal naar zijn zin. Gaf op de terugweg zelfs wat vreugdebokjes![]()
[ Afbeelding ]
veel plezier, ik volg!