Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_maxx schreef:ik denk dat andere sloten niet helpen. ze kunnen ook hun eigen spullen pakken.
als ik jou was zou ik inderdaad zeggen dat er is ingebroken en je een camera gaat ophangen omdat je niet wil dat er weer ingebroken word.
Jennyj01 schreef:M_maxx schreef:ik denk dat andere sloten niet helpen. ze kunnen ook hun eigen spullen pakken.
als ik jou was zou ik inderdaad zeggen dat er is ingebroken en je een camera gaat ophangen omdat je niet wil dat er weer ingebroken word.
Maar het is toch de bedoeling dat ze hun eigen spullen pakken? En daarna ook hun eigen paard.

Emmaa_ schreef:Ik zou persoonlijk niet al te happig zijn op het dreigen met politie etc. Zij weten ook dat jullie de enigen zijn die de sleutel van het zadelhok hebben en als je ze er gewoon mee confronteert zullen ze heus wel toegeven dat zij het geweest zijn.
"Hey, vraagje he. Ik zag dat mijn zadelkast is opengebroken en dat mijn spullen gebruikt zijn, en een kennis heeft iemand anders dan mij zelf op mijn leasepaard zien rijden. Weet jij hier meer van?". Op die manier beschuldig je niemand, lok je niet uit tot ruzie maar confronteer je toch met het feit dat er iemand op jouw paard gereden heeft en dat je vermoed dat zij dit doen.
guusje_h schreef:Ts is van dezelfde leeftijd als hun..
safina schreef:Wacht ff... Samengevat: Ze pakken ongevraagd je leasepaard en rijden erop. Ze pakken ongevraagd je spullen. Ze breken je kast open. En je weet ook niet zeker of ze wel van je eigen pony afblijven. En de eigenaar kan er niets aan doen, want die is daar te oud voor.
Klinkt als een plaats waar je niet moet zijn om je eigen paard te stallen. En ook niet om een paard te leasen.
Of je moet ervan overtuigd zijn dat je dit op kunt lossen. Maar als ik lees hoe ver het gaat....lijkt mij sterk dat je dat gaat lukken. Maar goed, misschien zie jij dat anders. Hoe zie jij de toekomst op deze plek?