Nee wat mijn ouders betreft kan niemand een paard hebben, tenzij je de loterij wint. Dus ruzie wordt het sowieso wel, maar ik vind mezelf intussen oud, zelfstandig en wijs genoeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Heel veel plezier straks en ik blijf meelezen!
Ik durf het voorlopig nog niet (ook nog aan het studeren), dus ik wacht ongeduldig tot ik eindelijk klaar ben met studeren
. Heb je je ouders al gesproken? Ik blijf meelezen, heel veel plezier alvast met het uitzoeken van alles!
). Kortom ze vinden het mega onverstandig en simpelweg dom dat ik ervoor wil gaan. Later nog eens aan mij bazin gezegd dat ik voor een paard ging kijken en die reageerde ook met wat moet je daar is echt een domme aankoop! Ik denk dat niet-paardenmensen er inderdaad absoluut de meer-waarde er niet van in zien. Maargoed mijn vriend en ik hebben ook alles honderd keer berekend en het kan gewoon en we staan er achter dus waarom niet. Maar ik snap dat het voor jou ook moeilijk is je ouders te vertellen. Ik heb ook echt even een traan om gelaten omdat mijn ouders zich er zo over uit lieten alsof ze teleurgesteld in mij zijn. Maargoed ik ben wel des te meer gemotiveerd om het ook echt voor elkaar te boksen en ze gwoon laten zien dat ik het echt wel kan. Maar ook ik ben dus druk bezig met bezichtigen en vind het tot nu toe erg spannend allemaal! Heb je al een leuk paardje gevonden? Ik wens je iig nog succes met je zoektocht en heel veel plezier met je droompaardje als je hem gevonden hebt
).. En er was 1 advertentie waarin meerdere paarden werden aangeboden. Er was 1 paard dat er voor mij uitsprong. Mam was het helemaal met me eens en we gingen kijken. Ze zag direct dat dit hem was(aan mij).. haha ik vind eht echt heel erg fijn dat ik haar steun mee had. Dat maakt alles zoveel makkelijker. Het voelt nu ook als 'ONS' paard ondanks dat hij van mij is.