Die foto met papa is zo mooi. Ti is duidelijk de zoon van die 2. De vachtkleur van papa en de ogen en bles van mams.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ChrisXe schreef:Zoveel liefde in de foto's en in jouw woorden.
In jouw herinneringen leeft hij voort en natuurlijk in zijn moeder en zusje. Jij draagt hem voor altijd in jouw hart en met de hanger ook op jouw hart. Heel veel sterkte.
Pluttersput schreef:Een mooi eerbetoon aan een fantastisch paard en zijn nog betere relatie met zijn mensMeer had er niet van hem gehouden kunnen worden.
Dankjewel dat we nog één keertje met je mee mogen genieten
kim345 schreef:Ik schrik! Ik wist niet dat ti er niet meer is... Heel veel,sterkte...
ik had je goktopic gevolgd en het goed geraden. Wat naar zeg..
Blue_Eyes schreef:Ik moest meteen denken aan die ene, bekende uitspraak: 'It's better to have loved and lost, than never to have loved at all'. Volgens mij zijn jullie het uitgesproken voorbeeld daarvan.
NatasjavE schreef:Gecondoleerd. Wat andere ook al zeggen. Het plezier en de liefde spat er van af.
Weet je eigenlijk wat voor een virusinfectie het was? Ook ivm besmetting van je andere dieren? Of kan dat niet?
WillekeKnol schreef:Jeetje meid, wat vreselijk naar, zachtjes uitgedrukt. Ik heb stilletjes altijd jouw topics gevolgd. Heb zelf 2 haflingers en vind jouw 3tal altijd een prachtig stel. Ook hoe jij over ze praat, met ze bent etc vond/vind ik heerlijk om te lezen/zien.
TiSento was toch wel mijn favourite. Ik hou van palomino's en haflingers en hij was 2 in 1 en als dat nog niet genoeg was.... er zat/zit me daar een lekker koppie op. Speels, ondeugend, een dondersteen en vooral erg liefdevol. Ik kon altijd heerlijk zwijmelen bij Ti. Daarom vind ik dit zelf best shocking. Onbegrijpelijk dat dit bijzonder beesje zijn leven niet af heeft mogen maken. Toch zal hij altijd bij je zijnIk hoop dat je naast je familie en vrienden nog veel steun kan halen uit jouw 2 andere kanjers, Daisy en Fiore.
Cynthia, Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van deze mooie man. Blijf genieten van de mooie momenten die je met hem gehad hebt.
Liefs
_veerle schreef:Jeetje.. Ik wist het ook niet. Ik heb het IM topic met tranen in mijn ogen gelezen en dan schaam ik mij. Ik ken hem niet eens, 1x gereageerd in een topic maar wel altijd trouw de topics bekeken. Heel Bokt rouwt om die leuke Ti maar dat is waarschijnlijk niet in verhouding met het verdriet wat jij hebt! Heel veel sterkte!
kimberley82 schreef:Als je een bijzonder paard als Ti al vanaf geboorte op Bokt volgt is het voor het hele forum een heel klein beetje alsof je zelf ook een paard verliest denk ik.
Elke titel waar het woordje/de naam Ti in voorkwam open je als vanzelfsprekend, omdat je wist...
daar komt weer een machtig leuk Topic aan!
Cynthia en vooral Ti... ik heb genoten van elk van jullie Topics, wat een uitstraling, wat een humor
en wat knap om als jong paard zoveel indruk bij zoveel mensen te hebben gemaakt
Just_Sannee schreef:Cynthia.. je laat me schrikken... Ik heb hier helemaal niks van meegekregen..
Tranen in m'n ogen.. wat kan het soms oneerlijk zijn
Ik weet niet veel wat te zeggen, ik kan alleen maar zeggen dat ik onwijs met je mee leef, ik Weet hoe het is om je allerbeste maatje te verliezen..
Beli zal over hem waken en samen met hem over de groene weides rennen. Het duo wat het eerste veulentje zou brengen van 'ons stamboek'.
Heel veel sterkte Cynthia![]()
Anoniem schreef:Ik vraag me af hoeveel keer er wel niet getemd zal zijn voor uitgelicht, ik denk echt massaal! Dat verdienen jullie eigenlijk nog zo veel meer dan deze laatste keer.
Nogmaals sterkte Cynthia, ik hoop dat al de reacties van bekenden en onbekenden je iets aan steun geven.
Snadrem schreef:Wat vreselijk dat TiSento er niet meer is... je vorige topic is aan me voorbij gegaan, ik zat altijd vol genot naar de foto's van je prachtige gezinnetje en je schitterende puber te kijken. En dat Ti zo speciaal voor je was, bleek daar wel uit. Wat een geweldig paard was hij, en wat een enorm gemis dat je hem niet meer bij je kan hebben.
Het zal misschien wat raar klinken, maar zoals ik in je IM lees, vind ik dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Je hebt voor hem geknokt en afscheid genomen van zijn leven.
Heel veel sterkte!