Nog één allerlaatste keer In Ti Picture..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Re: Nog één allerlaatste keer In Ti Picture..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:50

Wat een mooi laatste topic van je prachtige vent! :+:
Die foto met papa is zo mooi. Ti is duidelijk de zoon van die 2. De vachtkleur van papa en de ogen en bles van mams. <3

Tes_Ian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:11

Prachtig ! <3
ik kreeg zo tranen in mijn ogen van je ander topic. Y;(

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:23

Wat een mooie foto's. Je ziet de liefde die jullie voor elkaar hebben gehad er vanaf spatten.

Nog veel succes met het verlies

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:31

ik vind het een emotioneel topic,doet me echt wat,gewoon omdat het nog helemaal niet af was,jullie hoorden nog zo lang van elkaar te kunnen genieten...

dit had nog zo niet moeten zijn :n

maar prachtige foto's en prachtige herinneringen aan een paard wat gewoon je vriendje was...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:00

Mooie foto's met papa <3 wat staat paps er daar ook knap op, lijkt me een ontzettend vriendelijke hengst.

_Michelleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:08

Oh, hoe zeg zeg! :( het in memoriam topic had ik gemist, dus ik zag dit topic in uitgelicht en dacht: Oh weer leuke foto van haar 3 mooie hafjes... Maar het bleek dus heel triest te zijn!

Enorm veel sterkte met dit grote verlies voor je! Ik denk dat ik maar half kan voorstellen hoe pijn dit voor je moet doen... Ik zou zeggen: koester de mooie herinneringen met hem! Die nemen ze je niet meer af!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:11

Wat een hoop lieve en mooie woorden over Ti! <3
Dit doet Cynthia (en mij, de verzorgster) erg goed!
Het is allemaal zo ontzettend snel gegaan, elke keer dat we op stal komen is het nog steeds onwerkelijk, en ik denk dat dit echt komt doordat Ti altijd aanwezig was!
Het was zo'n bijzonder paard! Heb in mijn leven nog nooit zo'n bijzonder dier gekend.
Volgende maand zou ik Ti 1 jaar kennen, maar helaas is dit veel te kort geworden... Maar de tijd die ik met knappe en lieve Ti vriend mee heb gemaakt die koester ik! <3

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:29

Nog gecondoleerd met het grote verlies van knappe ti. Het was zeker een heel bijzonder dier en jullie hadden nog heel lang van elkaar moeten genieten wat helaas niet meer kan.

Prachtige foto's van je mooie vriendje. Heel veel sterkte nog met het verlies.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:40

Wat vreselijk dat TiSento er niet meer is... je vorige topic is aan me voorbij gegaan, ik zat altijd vol genot naar de foto's van je prachtige gezinnetje en je schitterende puber te kijken. En dat Ti zo speciaal voor je was, bleek daar wel uit. Wat een geweldig paard was hij, en wat een enorm gemis dat je hem niet meer bij je kan hebben.

Het zal misschien wat raar klinken, maar zoals ik in je IM lees, vind ik dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Je hebt voor hem geknokt en afscheid genomen van zijn leven.

Heel veel sterkte!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:03

Nogmaals heel veel sterkte!

Super mooie foto's van je vriendje, waarin je jullie band super goed kan zien

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:29

Jeetje heb een brok in mijn keel... Ik vond het altijd een pracht van een beesie....
Heel veel sterkte gewenst deze moeilijke tijd.. Jullie hadden een geweldige band zo te zien!

loeloemoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 15:50

Oh.. dit vreselijke nieuws had ik nog niet gehoord..
Ik ben altijd een stille meelezer/genieter geweest van de topics van jou paardjes.

Sterkte met het verlies van Ti :(

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 16:41

Ti zal bij vele van ons (waaronder ook ik) een speciaal plekje hebben en zeker houden!

Hier ook dit topic weer met de tranen in mn ogen zitten kijken naar jouw speciale Ti! Wat was hij een grapjas en wat hebben jullie voor hem geknokt! Life is so unfair!!

Zo onwerkelijk dat hij er niet meer is! Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten, Ti is geboren in hetzelfde jaar als mijn Dazzle, we hebben samen in het dikke buiken topic gezeten en dan dit.... ONWERKELIJK gewoon!

Heel veel sterkte Cyn! Ik denk iig aan je!

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 17:37

AlleJezus! Wat in de wereld? Dat meen je niet? Ik zit hier echt met mijn kin op mijn bureau.
Wat een schok is dit! Ik ben een tijdje niet op bokt geweest, maar dit had ik echt niet verwacht!
Hoe...Wat... :\ ;(

Ik ga even je andere topic lezen. Even informatie innemen.
...

En nu ik het gelezen heb, zijn er nog steeds geen woorden. Ongeloof. Dat wel. En tranen. Voor jou, voor Tisento en voor al het mooie dat was. Pffff.

Ik zal misschien over een paar dagen een ander bericht kunnen typen, maar op dit moment is dit alles.
Het is echt rauw op mijn dak gevallen. Ik ken je niet, ik heb je paarden nooit gezien, maar op bokt komt alles toch dichterbij. Vooral met de prachtige topics die je altijd in elkaar knutselde.

Voor nu zeg ik alleen; Meis, wat wil ik je alsnog zo verschrikkelijk veel sterkte toewensen. Je maatje, je eerste 'kind', je alles. Dag Tisento, dag knul. Y;(

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 18:57

Iedereen heel erg bedankt voor de mooie, lieve reacties!
Na zijn In Memoriam topic met meer dan 350(!!) steunbetuigingen waar ik echt kracht uit haal, wilde ik graag de 3,5 mooiste jaren uit mijn leven in beeld brengen. Wat was het moeilijk om 15 foto's te kiezen uit de duizenden mooie, gekke, lieve, achterlijke foto's van dat beest.

Ik weet dat niet iedereen de In Memoriam topics leest (dat doe ik zelf ook nooit), dus naast dat ik onze 3,5 jaar in beeld wilde brengen, hoopte ik op deze manier de andere TiFans te bereiken. En natuurlijk hoopte ik ook dat hij nog één allerlaatste keer op de voorpagina mocht schitteren. Maar ik had nooit verwacht dat dat gelijk de eerste dag zou zijn. Wat mooi voor Ti en mij, Ti verdient dit! Iedereen bedankt voor het TEMmen.

Ik heb nog nooit een echte rouwperiode meegemaakt, tot nu, en ik merk echt dat al jullie reacties, pb'tjes, kaartjes in de brievenbus, en reacties op Facebook, me helpen bij de verwerking.

ChrisXe schreef:
Zoveel liefde in de foto's en in jouw woorden.
In jouw herinneringen leeft hij voort en natuurlijk in zijn moeder en zusje. Jij draagt hem voor altijd in jouw hart en met de hanger ook op jouw hart. Heel veel sterkte.

Dit is zeker waar! Ik zie hem in de ogen van Dais en in de bewegingen van Fi. Dat is nu heel confronterend en veroorzaakt echt steken van pijn in mijn hart. Maar ik vind het ook heel mooi. Zo is hij toch niet helemaal weg en kan ik af en toe nog een glimp van hem opvangen. En ik merk dat ik heel veel steun haal uit de ketting die ik heb laten maken.

Pluttersput schreef:
Een mooi eerbetoon aan een fantastisch paard en zijn nog betere relatie met zijn mens :) Meer had er niet van hem gehouden kunnen worden.

Dankjewel dat we nog één keertje met je mee mogen genieten :(:)

Bedankt voor het huilen.. Je woorden raken me echt heel diep..

kim345 schreef:
Ik schrik! Ik wist niet dat ti er niet meer is... Heel veel,sterkte...

ik had je goktopic gevolgd en het goed geraden. Wat naar zeg..

Dat weet ik nog heel goed, Kim :) Mooie tijd was dat. Jammer dat je Fi niet goed raadde ;) (hoewel, als jouw gok goed was geweest, was ze geen valkmerrie geworden :D )

Blue_Eyes schreef:
Ik moest meteen denken aan die ene, bekende uitspraak: 'It's better to have loved and lost, than never to have loved at all'. Volgens mij zijn jullie het uitgesproken voorbeeld daarvan. :(:)

Heel mooi! Dankje, deze uitspraak gaat mijn profiel in als quote.

NatasjavE schreef:
Gecondoleerd. Wat andere ook al zeggen. Het plezier en de liefde spat er van af.

Weet je eigenlijk wat voor een virusinfectie het was? Ook ivm besmetting van je andere dieren? Of kan dat niet?

Dat weet ik niet, maar besmetting kan gelukkig niet. Dat weet ik wel. Dais huppelt nog vrolijk rond met haar 19 jaar en Fi staat op een weiland in het bos, dus niet bij Dais en Ti op stal.

WillekeKnol schreef:
Jeetje meid, wat vreselijk naar, zachtjes uitgedrukt. Ik heb stilletjes altijd jouw topics gevolgd. Heb zelf 2 haflingers en vind jouw 3tal altijd een prachtig stel. Ook hoe jij over ze praat, met ze bent etc vond/vind ik heerlijk om te lezen/zien.
TiSento was toch wel mijn favourite. Ik hou van palomino's en haflingers en hij was 2 in 1 en als dat nog niet genoeg was.... er zat/zit me daar een lekker koppie op. Speels, ondeugend, een dondersteen en vooral erg liefdevol. Ik kon altijd heerlijk zwijmelen bij Ti. Daarom vind ik dit zelf best shocking. Onbegrijpelijk dat dit bijzonder beesje zijn leven niet af heeft mogen maken. Toch zal hij altijd bij je zijn :) Ik hoop dat je naast je familie en vrienden nog veel steun kan halen uit jouw 2 andere kanjers, Daisy en Fiore.

Cynthia, Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van deze mooie man. Blijf genieten van de mooie momenten die je met hem gehad hebt.

Liefs

Bedankt voor je mooie woorden! Ti is ook mijn favoriet. Hoe gek ik ook op Dais en Fi ben. Ti was Ti en Ti was echt mijn soulmate <3

Op dit moment is het voor mij heel dubbel op bij Dais en Fi te zijn. Tuurlijk vind ik het leuk en heb ik plezier met ze, maar het doet pijn om Ti in ze terug te zien (hoewel ik het ook heel mooi vind) en een bezoekje aan mijn paarden is nooit meer hetzelfde, nooit meer zo bijzonder als het was met Ti erbij. Ik hoop dat ik ooit weer zo volop kan genieten als ik deed, toen Ti er nog was...

_veerle schreef:
Jeetje.. Ik wist het ook niet. Ik heb het IM topic met tranen in mijn ogen gelezen en dan schaam ik mij. Ik ken hem niet eens, 1x gereageerd in een topic maar wel altijd trouw de topics bekeken. Heel Bokt rouwt om die leuke Ti maar dat is waarschijnlijk niet in verhouding met het verdriet wat jij hebt! Heel veel sterkte!

Nergens voor nodig om je te schamen. Half Bokt was verliefd op Ti en dat Bokt met me mee rouwt, steunt mij alleen maar.

kimberley82 schreef:
Als je een bijzonder paard als Ti al vanaf geboorte op Bokt volgt is het voor het hele forum een heel klein beetje alsof je zelf ook een paard verliest denk ik.
Elke titel waar het woordje/de naam Ti in voorkwam open je als vanzelfsprekend, omdat je wist...
daar komt weer een machtig leuk Topic aan!
Cynthia en vooral Ti... ik heb genoten van elk van jullie Topics, wat een uitstraling, wat een humor
en wat knap om als jong paard zoveel indruk bij zoveel mensen te hebben gemaakt _/-\o_

Mooi! Dankjewel! Een topic zonder Ti zal nooit meer hetzelfde zijn, maar ik zal zeker mijn best blijven doen op mooie topics van Daisy en Fi (Evelien en ik hebben vandaag foto's gemaakt, dus er komt binnenkort een DaisFi-topic aan.)

Just_Sannee schreef:
Cynthia.. je laat me schrikken... Ik heb hier helemaal niks van meegekregen..
Tranen in m'n ogen.. wat kan het soms oneerlijk zijn ;(
Ik weet niet veel wat te zeggen, ik kan alleen maar zeggen dat ik onwijs met je mee leef, ik Weet hoe het is om je allerbeste maatje te verliezen..
Beli zal over hem waken en samen met hem over de groene weides rennen. Het duo wat het eerste veulentje zou brengen van 'ons stamboek'.
Heel veel sterkte Cynthia :(:) :(:)

Sorry, ik heb er helemaal niet aan gedacht om je een pb te sturen, anders had ik dat zeker gedaan! Echt he.. Ti en Beli zouden het eerste veulentje gaan maken van 'ons stamboek' :D Wát een lol hadden we toen! Wie weet zijn ze nu een baby aan het maken. Op de eeuwige groene weides kan alles ;)

Anoniem schreef:
Ik vraag me af hoeveel keer er wel niet getemd zal zijn voor uitgelicht, ik denk echt massaal! Dat verdienen jullie eigenlijk nog zo veel meer dan deze laatste keer.
Nogmaals sterkte Cynthia, ik hoop dat al de reacties van bekenden en onbekenden je iets aan steun geven. Y;(

Dat denk ik ook! Volgens mij heeft geen enkel ander topic zo snel de voorpagina gehaald. Die Ti krijgt ook alles voor elkaar! Ik vind het een prachtig compliment! En al jullie reacties geven mij zeker steun, daar ben ik heel dankbaar voor.

Snadrem schreef:
Wat vreselijk dat TiSento er niet meer is... je vorige topic is aan me voorbij gegaan, ik zat altijd vol genot naar de foto's van je prachtige gezinnetje en je schitterende puber te kijken. En dat Ti zo speciaal voor je was, bleek daar wel uit. Wat een geweldig paard was hij, en wat een enorm gemis dat je hem niet meer bij je kan hebben.

Het zal misschien wat raar klinken, maar zoals ik in je IM lees, vind ik dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Je hebt voor hem geknokt en afscheid genomen van zijn leven.

Heel veel sterkte!

Ik vind het niet raar klinken. Hij was die donderdagochtend zo ontzettend ziek, hij stond letterlijk te sterven in mijn armen. Het is vreselijk om mee te maken en het doet zo ontzettend veel pijn dat hij zo heeft moeten lijden, maar voor mij is het goed geweest. Ik zag hem met het kwartier slechter worden en daardoor heb ik drie uur de tijd gehad om me er op voor te bereiden. Ik heb deze manier 'nodig gehad om er vrede mee te hebben'. Ik wilde dat hij doodging, zodat hij niet langer meer hoefde te lijden. Die keus was echt niet moeilijk. Ik was zo blij voor hem dat zijn pijn voorbij was. Mijn pijn is van mij, daar heeft hij geen last van.. Als zijn lijdensweg maar voorbij was..

StellaMay, wat een mooi bericht! Dankjewel! Ti was Dais' 6e baby en mijn 3e met haar. Maar hij was de eerste die ik hield, dus mijn eerste 'echte kind' ja..
En sorry dat ik je laat schrikken, maar je omschrijft je schrikreactie wel heel beeldend. Ik zie echt voor me hoe je daar zit achter je PC :)

beatyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:03

Jullie waren en samen een top stel (aan de foto's te zien :o ) ...
Sterkte :(:)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:05

Ach nee, niet Ti.. Ik had het nieuws niet meegekregen en hier schrik ik echt van.
Wat waren jullie leuk, en je mooie gezinnetje samen.. Met tranen heb ik je IM topic gelezen. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en geniet van de tijd die jullie samen hebben gekregen :(:)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:15

Jeetje, dit nieuws had ik niet mee gekregen.,
Heb het verhaal met tranen in mijn ogen gelezen en met een brok in mijn heel.

Sterkte met het verlies :(:)

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:21

Jeetje... Tranen in mijn ogen bij je IM topic, en nu weer... Knappe Ti, ondanks dat ik hem nooit in het echt gezien heb raakt dit me heel erg.
Heel veel sterkte :(:)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:23

Wow... Ik wist het nog niet..
Wat triest zeg..! Ik ga even je andere topic bekijken..

Veel sterkte met het verlies van je prachtpaard

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 20:57

Wat een mooie laatste topic voor knappe Ti!

Wat heb je jullie band mooi laten zien! Je voelt door het beeldscherm dat jullie band speciaal is en anders als anders.

Ik vind het bijzonder dat ik Ti heb mogen ontmoeten. Wat een geweldig paard. Zo'n heerlijke knuffel maar ook zo eigenwijs. Ik weet nog dat Eef en ik met hem aan het wandelen waren. Hij zou zo rustig gaan liggen rollen op het zandpad. Clown!

Nogmaals heel veel sterkte! Hij zal altijd over jou waken, je steunen en je blij maken wanneer je je rot voelt.
Lieve knappe Ti <3

xdaphii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:05

Wat ziet ie er op alle foto's vrolijk uit zeg.. En wat jammer dat hij maar zo kort van het leven mocht genieten (en jij van hem natuurlijk). Ik wens je heel veel sterkte! En wat een mooi verhaal in je andere topic over hem, tranen in mijn ogen!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:19

Jeetje, ik ben er stil van zeg.. Toen ik de titel las schrok ik al, ik dacht dat je Ti verkocht had. Maar dat had natuurlijk kunnen gebeuren, dus het moest iets anders zijn.. Ti zomaar weg, wat vreselijk oneerlijk en hartverscheurend. Ik wens je heel veel sterkte komende tijd, wat een gemis om zo plotseling je aller- aller- allerbeste vriend te moeten missen. ;(

Azzelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:26

Jee meis wat een ongelofelijk groot verlies, zonder jullie te kennen, voelt het schrijnend. En wat was hij gelukkig bij en met jou. Waar hij helemaal zichzelf kon zijn en er ontzettend van hem gehouden werd. Het "zielendraadje" tussen jullie is op de foto's zichtbaar en voelbaar. Bijzondere vent, dat mannetje van je.

Keeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 21:48

Tjee, ik dacht even snel op bokt te kijken..
Ik zag Ti in uitgelicht staan en dacht dat er weer zo'n leuk topic kwam, maar dat was toch even wat anders. Ik ben gelijk naar je IM topic gesneld en heb die met tranen over m'n wangen zitten lezen.

Het is zo verschrikkelijk oneerlijk, dat het zo plotseling over is. Jou knappe Tivriendje..

Ik vind 't superknap van je dat je zo ontzettend eerlijk bent geweest naar Ti toe! Hij is nu vast en zeker op de eeuwige groene weides bezig met z'n gekke grapjes en streken.

Onwijs veel sterkte! Y;(