Heb mijn foto's ff op Trekpaardenliefhebbers op FB gegooid. We waren een beetje op de bonnefooi gegaan, dus kwamen pas aan toen de laatste paarden het strand op gingen en er net vandoor denderden, machtig om te zien
Sjorsie12
Geplaatst: 28-02-15 21:55
Idd héééérlijk Lekker los gegaan m´n Sjorske in het water en racen over het strand, hij bleef maar gaan de heerlijk mafkees!! Super!!
Margo Nije heeft ook prachtige foto's gemaakt. Ze staan op https://nl-nl.facebook.com/MargoNijeFotografie Wel ff een kijkje waard. Ik ben wezen kijken en was erg leuk. Volgend jaar ook maar meedoen denk ik Ze heeft ook een filmpje gemaakt zie ik
Santos_05
Geplaatst: 03-03-15 22:56
Leuk, heb mezelf gevonden hoor Tinker_Sally!!!!
Als er nog meer fotograven zijn, zet de link even neer, want er zijn zoveel foto's dat je ze bijna niet kan vinden
@Jippie, ik had geen echt groen.... maar je hebt al klimop gebruikt, of je wilt het nog gebruiken? Max een paar dagen lijkt me, anders wordt het slap??
Steff__
Geplaatst: 11-03-15 18:16
Nou wij hadden coniferen en dat is nu na bijna 3weken nog wel oke!!!
Wij zijn er eigenlijk al zeker van dat we klimop gaan gebruiken. We hebbenal ee teststukje gemaakt en dat is na een paar dagen nog goed dus het wordt last-minutewerk.
Samsie
Geplaatst: 21-03-15 20:50
Geslaagde strao in Serooskerke! Voor het eerst meegedaan met het ringsteken en was erg leuk
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 22:28
He op welk paard zat jij dan? Ik was er met mijn vriend en stiefdochter!
Ff vraagje voor volgend jaar... De foto's bevestigen het ook al wel een beetje, maar trekpaard/koudbloedkruisingen mogen toch gewoon mee rijden in Noordwelle he? Komend jaar eindelijk meedoen Zijn er al data bekend