Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
spatter schreef:Haha, het is een meisje dus alles zit van achteren en het werkt echt![]()
Maar vruchtbaar is ze sowieso niet.
janderegelaa schreef:spatter schreef:Haha, het is een meisje dus alles zit van achteren en het werkt echt![]()
Maar vruchtbaar is ze sowieso niet.
Niet vruchtbaar hoeft niet, er zijn gevallen bekend dat ze wel vruchtbaar zijn. Het bijzondere is dan dat ze afhankelijk waardoor ze gedekt worden dat ook geven. Dus door een paard een vol paarden veulen en door een ezel een volle ezel.
Als je de foto ziet dan zit er een raar bolletje onderaan en dat heeft een kwee ook. Daar zit ook alles van achteren. En een merrie plast anders.
[ [url=m/0zj7f5.jpg]Afbeelding[/url] ]
zimbabwe schreef:Ik wil best mijn minimerrietjes aanbieden om met een mini-ezelhengst te laten dekken...
Smee__ schreef:Wat een prachtig dier TS! Snap dat je daar verliefd op wordt, ik hou van paarden met grote oren maar dit is echt het toppuntzimbabwe schreef:Ik wil best mijn minimerrietjes aanbieden om met een mini-ezelhengst te laten dekken...
Oh ja doeeeeMini mule veulentjes zijn de schattigste diertjes die er zijn
![]()
[ Afbeelding ]
Unseen schreef:Oooh wat een dropje! Ik wil er ook één...
zimbabwe schreef:Wil ik best doen, maar dan moet ik zeker weten dat iemand het veulentje wil overnemen van mij...ze is uitgerekend in april dus kan eventueel in mei/juni opnieuw gedekt worden.
Fiffill schreef:Ze zijn inderdaad heel anders dan paarden, maar goed uiteindelijk groei je daar toch ook zelf wel in?
Ezels zijn ook weer compleet wat anders, iedereen moet ergens beginnen.