Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gabyfedde schreef:Arm diertje, dit begint ondanks jouw goede zorgen een lijdensweg te worden. En de koude periode moet nog beginnen... Je laatste posts klinken dermate slecht dat het voor het diertje het eerlijkst lijkt te zijn om een hele verdrietige beslissing te nemen. Heel veel sterkte.
Ben bang dat dit altijd een flink zorgenkind zal blijven en dan moet hij ook nog de winter in.. gabyfedde schreef:Arm diertje, dit begint ondanks jouw goede zorgen een lijdensweg te worden. En de koude periode moet nog beginnen... Je laatste posts klinken dermate slecht dat het voor het diertje het eerlijkst lijkt te zijn om een hele verdrietige beslissing te nemen. Heel veel sterkte.
britje1997 schreef:Thanks cait!
De kleine man heeft zojuist gepoept en zelfs slobber gegeten! Ik kon mijn ogen niet geloven!!!! Ik had even zijn hooinet weggehaald om weer te vullen en toen ik terugkwam begon hij meteen te eten!!!
Zoals het er nu uitziet gaat het echt al een stuk beter en van de week komt de da dus kan het mischien nieuwe abces opengesneden worden en hoeft hij daar niet op te wachten
jobamara schreef:Kwam dit tegen misschien heb je er iets aan http://www.haboshof.nl/dieren/paarden/d ... index.html . Er zijn meer mensen die in het zeldde schuitje hebben gezeten. Dikke knuf