het was te mooi om waar te zijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: het was te mooi om waar te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:12

Ehh meid, gatsiebah zeg!!

Hoop toch echt dat er licht in de duisternis gaat komen voor jou en willem.
Helemaal voor willem geen pretje, maar jou doet dit ook erg pijn.

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:55

O Brit, wat oneerlijk je doet zo je best. Hoop zo dat het openbarst vannacht we duimen. Diike knuf voor jullie

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:57

Gatsie zeg wat erg.........sterkte!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 23:59

Heel veel sterkte en hier draaien de duimen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:17

:(:) Hopelijk breekt het abces door en komt er dan eindelijk een einde aan deze ellende. Ik duim nog steeds voor jullie.

MaRcIaNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:42

jeetje wat een zware periode voor jullie samen..
ik hoop dat je kleine man gauw gaat opknappen.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:21

Hoe was het vanmorgen?

britje1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 12:36

Hij had weer koorts en verslikt zich vaker en erger in zijn eten. Als hij nu hoest gaat het ook met volle kracht en blijft hij even zo hangen. Hij heeft sinds gisteravond niet meer gepoept dus dat ga ik ook maar even tegen de da zeggen want hij koest officieel vandaag weer ontwormd worden voor die lintwormen die hij had gehad

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:44

Dat arme kleine paardje... Zo sneu.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:45

Jeetje, hij blijft wel aan het kwakkelen zeg..

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:47

Pfff arm beest maar ik vind het ook heel erg voor jou, want ik weet hoe het voelt als het niet goed gaat met je paardje.

Dikke kans dat hij ook longproblemen heeft door het verslikken....................dat kan nooit goed zijn.

Ik duim voor jullie............

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:55

Arm diertje, dit begint ondanks jouw goede zorgen een lijdensweg te worden. En de koude periode moet nog beginnen... Je laatste posts klinken dermate slecht dat het voor het diertje het eerlijkst lijkt te zijn om een hele verdrietige beslissing te nemen. Heel veel sterkte.

Noukie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 13:15

Sterkte hopelijk heeft hij niet te veel pijn

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:18

Britt denk niet dat je nu moet ontwormen, duim dat het openbreekt. Heel veel sterkte

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 14:29

gabyfedde schreef:
Arm diertje, dit begint ondanks jouw goede zorgen een lijdensweg te worden. En de koude periode moet nog beginnen... Je laatste posts klinken dermate slecht dat het voor het diertje het eerlijkst lijkt te zijn om een hele verdrietige beslissing te nemen. Heel veel sterkte.

Hier ben ik het enigzins mee eens -O- Ben bang dat dit altijd een flink zorgenkind zal blijven en dan moet hij ook nog de winter in..

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 15:39

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:37

gabyfedde schreef:

Ik wilde niet de enige zijn die het dan weer ging herhalen, gezien ik het al genoemd had,
maar ik sluit me hier volledig bij aan.

Houden van betekend ook loslaten.... En echt, ik snap dat je voor zo' n klein, jong, hulpeloos beestje alles wilt doen, maar dat heb je eigenlijk ook wel al een beetje gedaan.. :(:)

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:42

Hey allemaal!
Hier een berichtje namens de stalgenoot van Brit, en mede-in-de-gaten-houder van Willem!

Vanmiddag is Willems abces - die ontdekt is met de echo,- van binnen uit geklapt. Er kwam allemaal smurrie uit zijn neus. We waren zo blij! Ik was met Willem aan het stappen, en aaide hem even. Ineens voelde ik op de plek waar een oud, weg, abces heeft gezeten dat het wel behoorlijk dik en hard was. Blijkt hij alweer en waarschijnlijk een nieuw abces te hebben. Later horen jullie wel meer van Brit, maar ik denk dat ze het wel fijn vindt ik even wat heb gestuurd!

Hij was trouwens na het openklappen van het abces wel alerter dan vanochtend. - denk dat hij open is gegaan rond half twee ofzo,- Hij keek heel verrast op toen ik met een flesje aan het schudden was.

We blijven duimen!

Over het inslapen gesproken, Brit doet wat ze kan, en ze overlegt continu met de dierenarts wat ze het beste lijkt. Mocht Willem echt niet meer gaan, zal Brittany ook zeker voor het inslapen gaan. Ze is eerlijk tegen over haar pony, en als het echt niet meer gaat, zal ze het ook zeker doen. Alleen we weten van Willem dat er nu verbetering misschien optreedt. . Hij vecht, hij eet en oogt redelijk vrolijk. Zo ging hij te straks ineens door de bak heen rennen, vrolijk en wel.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:43

Bedankt voor de update.
Arme poown. :(

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:47

De een klapt open, de volgende zit er alweer.... Thanks voor het updaten.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 16:49

Ja we gaan er vanuit dat het misschien weer wat is. We weten het niet helemaal zeker, maar het is dikker dan normaal. Het zal natuurlijk ook gewoon de zwelling kunnen zijn vanwege de droes. Die van mij had het toendertijd ook, en toen waren het haar 'vechtende lymfeklieren.'

Graag gedaan trouwens!

britje1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 17:02

Thanks cait!
De kleine man heeft zojuist gepoept en zelfs slobber gegeten! Ik kon mijn ogen niet geloven!!!! Ik had even zijn hooinet weggehaald om weer te vullen en toen ik terugkwam begon hij meteen te eten!!!

Zoals het er nu uitziet gaat het echt al een stuk beter en van de week komt de da dus kan het mischien nieuwe abces opengesneden worden en hoeft hij daar niet op te wachten!

Dus dat inslapen lijkt mij op het moment niet meer nodig! :o

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 17:08

britje1997 schreef:
Thanks cait!
De kleine man heeft zojuist gepoept en zelfs slobber gegeten! Ik kon mijn ogen niet geloven!!!! Ik had even zijn hooinet weggehaald om weer te vullen en toen ik terugkwam begon hij meteen te eten!!!

Zoals het er nu uitziet gaat het echt al een stuk beter en van de week komt de da dus kan het mischien nieuwe abces opengesneden worden en hoeft hij daar niet op te wachten

*\o/* *\o/* *\o/*

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 17:14

heftig allemaal joh, wat een klein lijfje allemaal wel niet moet verduren jeetje .
respect ook voor jou en de helpers,

ik denk als ik dit allemaal zo lees dat je zeker wel de beslissing zal nemen als leven lijden word,
hopelijk blijft de stijgende lijn nu..

sterkte en ik blijf meelezen

britje1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 17:24

jobamara schreef:
Kwam dit tegen misschien heb je er iets aan http://www.haboshof.nl/dieren/paarden/d ... index.html . Er zijn meer mensen die in het zeldde schuitje hebben gezeten. Dikke knuf

Jeetje wat een verhaal! Gelukkig heeft willem er niet zulke grote wonden aan overgehouden