Ik hoop idd ook op de volwassen allround week in de vakantie. Vast wel Kelly vorig jaar viel de allround week in de laatste week van school. Dus meestal is dat toch al een vrije week bij ons Al zit ik dit jaar wel in mijn examen jaar dus moet wel even goed kijken wanneer ik wat heb.
Yes yes yes de Knhs denkt met mij mee ooh ik ben blij dat het in februari is haha
Ik zit dit jaar ook net als vorig jaar weer in m'n examen jaar (extra jaar, niet blijven zitten) dus ik ben wel eerder klaar, maarja ik weet niet hoe alles dan loopt en gepland is. Ik ben in ieder geval erg benieuwd en hoop net als Emma dat het inschrijfsysteem beter is als vorig jaar
Ik heb gisteren met de KNHS gebeld en... jaja de data gekregen Paarden dressuurweek 22-26 juni en menweken (zijn er twee) 1-5 jun en 8-12 jun. Ik heb niet naar de overige data gevraagd.
Mij maakt het niet uit of het wel of niet in de vakantie valt, heb het liever voor de vakantie ... en dan allround paarden.. ik weet nog niet helemaak zeker of ik dan ga. want mischien ga ik wel naar www.acbdressuur.nl
Opzich als het niet anders kan kies ik denk ik weer voor de tm 21.. Het was alleen heel vervelend dat wij (een groep van 18+ers) om 11u op bed moesten liggen en stil moesten zijn. Ook mochten we het terrein niet even af op de fiets en werden we verplicht om mee te doen aan tikkertje etc..
Ik meld me ook even hier . Twijfel hard of ik wil gaan dit jaar. Het lijkt me echt wel heel tof. Als ik zou gaan zou ik of allround of eventing willen. Maar het moet vanwege stage wel na 1 juli dus ben benieuwd of het wat wordt!
kan iemand mij vertellen wat de planning is tijdens de eventingweek tm 20 jaar? dat is namelijk de enigste week dat ik kan....
ponycrosserr
Geplaatst: 03-12-14 18:02
Ik wil graag naar de eventing/allround week paarden, maar ik kan niet meer op de info pagina over de instructieweken komen , dan geeft hij een error, hebben meer dat? Is er iemand die al ervaring met een eventing of allround week heeft, dan zou ik heel graag wat info willen, dat mag uiteraard ook via pb Oja en wat betreft het inschrijven van deze weken, is dat wat te doen ?
ik dacht: "jeej ik heb examenjaar dus dan kan ik nu eindelijk naar de paarden dressuurweek". Is er in die week de herkansing :S en ik moet 100% zeker herkansing doen omdat ik examen ga doen in 2 wiskundes die tegelijk ingepland staan...
BETUWE
Geplaatst: 03-12-14 19:23
Zo als het er nu uitziet geen instructieweek voor mij
Ik wil er al jaren zo graag naar toe maar 2015 gaat het, hoop ik, eindelijk werkelijkheid worden haha. Allround dan. Ik hoop over een half jaar dat allemaal wel te kunnen. Ik kan ook even niet op de site komen maar welk niveau moet je hebben en hoe ziet zo'n week eruit inderdaad? En misschien een hele domme vraag, heb ik me altijd al afgevraagd maar waar slaap je eigenlijk?
Suprice_Iris
Geplaatst: 03-12-14 19:32
In de stal van je paard Nee, in een apart gebouwtje waar douches, bedden, toiletten zijn
Balen dat de tm 21 week buiten de vakantie is zeg!!
Nann__
Geplaatst: 03-12-14 19:33
Suprice_Iris schreef:
In de stal van je paard Nee, in een apart gebouwtje waar douches, bedden, toiletten zijn
Balen dat de tm 21 week buiten de vakantie is zeg!!
Ik las ooit eens iets over tentjes dus vandaar die vraag. Niet dat daar iets mis mee is maar ik vroeg het mij altijd af.